Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GenieWords. Skal/Skal ikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er blevet kontaktet af GenieWords. Jeg kender intet til dem og kan ikke finde anmeldelser online. De samarbejder dog med ivækst som i min optik gør dem ret troværdige. Jeg søger nogle med erfaringer om dem, gode såvel dårlige for at hjælpe mig selv med spørgsmålet skal/skal ikke. Go fredag til Jer!

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg kender dem ikke. Men min holdning er, at du skal find ud af, om I er et godt fit.

Når jeg taler med nye virksomheder som jeg hjælper med digital marketing, så stiller jeg en masse spørgsmål, for at finde ud af en masse om virksomheden, og se om, og i så fald hvorledes, jeg kan hjælpe dem. Det samme regner jeg også med den anden vej. Virksomheden skal også finde ud af hvem jeg er.

Husk på det er et to-vejs samarbejde Smile

Så stil dem spørgmål om de ting du er i tvivl om, og se så om de lever op til det du ønsker, og om I har en god kemi. Så er du et godt stykke af vejen.

Håber mit svar hjælper, og sig endelig til hvis du har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen,

Jacob

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det er et halvt år siden, du skrev, så vil jeg gerne høre, om du brugte dem, og hvad din erfaring var. Jeg har netop talt med en kvinde, der var meget sur på dem, og personligt, der føler jeg ikke, at jeg fået noget ud af de penge, jeg har brugt. INGEN HENVENDELSER overhovedet. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)