Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - domæne - web-hotel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften antyder er jeg ny udi alle de her begreber. Jeg har i dag en hjemmeside gennem mono.net, men synes ikke deres hjemmesider er så pæne så vil gerne have en ny. Da mit navn er unikt kunne det måske give mening at få sit eget domæne, så min hjemmeside hedder mit navn.Nu kommer spørgsmålene:

Hvad er et web-hotel? Jeg har forstået jeg kan købe mit domæne,hvor er det smartest og billigst at gøre det? Er der et sted der har en pakkeløsning, så jeg både køber domæne og har hjemmeside samme sted? har kigget på one.com men må indrømme at jeg bliver forvirret over begreberne og dermed priserne. de siger følgende:


Enkelt domæne 
Hosting af enkelt domæne (25 GB) - 12 måneder 182,40
Domæneafgift - første periode (.dk) 60,00
Oprettelsesgebyr 90,00

+ 25.0% moms 83,10

I alt inkl. moms DKK 415,50

Er det bare for at købe navnet?? 

Ja jeg er helt grøn ift at forstå det, ville egentlig bare have en federe hjemmeside end jeg har nu,og have at den har mit navn som url... Så tips tricks og forslag fra nogen der har prøvet det?

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Dytten

Lad FrontWeb hjælpe dig med det.

Vi kan hjælpe med at finde webhotel samt oprettelsen af domæne samt bygge en side op for dig.

Vi kan give dig 3 måneder gratis. samt gratis ssl certifikat

Ps. Ring eller skriv

Forsat god dag

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Cognition Webdesign Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dytten

Alle disse one.com, unoeuro.com. azehosting.dk osv. er webhoteller/webhosting providers som du kan købe server plads hos hvor din hjemmesides filer ligger fysisk.

Uanset hvem du opretter hos vil du modtage en mail fra dk-hostmaster.dk som er en not for profit virksomhed der håndterer alle .dk domæner.

Du kan læse om dem her: https://www.dk-hostmaster.dk/da/dk-hostmaster

Når du har de to ting på plads, hvilket normalt kun tager 1 hverdag efter du har betalt, så kan du gå i gang med at lave din hjemmeside.

Hvis du ikke selv har stor erfaring med webdesign og kodning skal du have fat i en webdesigner/webudvikler.

Jeg kan hjælpe dig hvis du er interesseret, tag kontakt på min hjemmeside eller her på amino.

Hilsen Simon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)