Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjmærke med fokus på forbrugerinddragelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Fra  dkstoff Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere

Jeg står og skal til at starte mit eget tøjmærke og kunne derfor godt bruge en række gode råd! Men inden må jeg hellere beskrive ideen bag tøjmærket. 

Tøj brandet, skiller sig ud ved at forbrugeren har mulighed for at have medbestemmelse angående de forskellige tøjkollektioner, der kommer i produktion.

Tanken er derudover at mærket ikke skal have noget synlig logo eller navn på selve tøjet, men i stedet et eller flere kendetegn, der gør at man kan se at det givne stykke tøj kommer fra mig. Som det er pt, leger jeg lidt med tanken om at tagget i nakken skal være anderledes end dem der eksistere på markedet.     

Det er essentielt at tøjet er af en god kvalitet, så lige pt er jeg ved at lede efter den rette virksomhed til produktionen i Portugal. 

Lige pt er mit problem at jeg mangler et godt og fængende navn. Lige pt hedder det dkSTOFF, da stoff har flere betydninger. Det kan være stof, som i det engelske ord substance, det åbenlyse stof(det som tøjet er lavet af) samt at de to FF får det til at minde om det engelske ord stuff. Synes dog at jeg mangler et navn der er mere rammende, så som yourbrand, knowhow (Da man skal vide hvor man skal kigge, for at kunne se hvor tøjet kommer fra) eller bare TAG.

Har i måske nogle forslag?

Derudover skriver jeg også dette indlæg for at høre om i har nogle do's and don'ts. (Har læst de fleste andre indlæg om personer der gerne vil starte deres eget tøjmærke, men det kunne jo være at der stadig er et par gode råd derude) 

Samtidig med at jeg håber at få udvidet mit netværk og måske endda få en samarbejdspartner, da jeg lige pt kun er mig selv. Kunne især godt bruge en designer eller lignende, da det ikke er der mine kompetencer ligger. 

I kan læse en lille smule mere om brandet her: https://www.instagram.com/dkstoff/

Mvh Peter Schou Kjær

Email: dkstoff@hotmail.com

|Lidt om mig|

Jeg er 24 år og er lige nu ved at tage en BA i entrepreneurship på VIA. Før det har jeg læst til markedsføringsøkonom med speciale i international handel og design management. Jeg har altid har en stor interesse inde for at design dog primært møbler og tøj. Jeg vil beskrive mig selv, som en, pligtopfyldende, kreativ og optimistisk person, der altid prøve at se det positive i tingene.  

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvorfor starte alle de tøjmærke tag dog og tænke nyt

/Team FrontWeb

Tilmeldt 19. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Fra  dkstoff Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Team Frontweb

Nu kan man jo godt tænke og starte noget nyt og anderledes inden for en eksisterende branche, som fx tøjbranchen, hvilket også er ideen bag dette kommende nye brand. Dit indlæg er nu heller det ikke det mest konstruktive indlæg. Der kunne man jo prøve at tænke nyt og enten komme med nogle råd/tanker eller lignende eller helt lade være med at skrive det, from for bare at skrive noget lidt ligegyldig 😉

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dkstoff hvad med at kalde tøjbrandet L.I.M less is more

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Frontweb.dk:
Hej,

Hvorfor starte alle de tøjmærke tag dog og tænke nyt

/Team FrontWeb

For få år siden ville "alle" starte webbureauer, være SEO konsulenter eller drive børnetøjswebshops.

Man kan godt lykkes med noget, selv om det måske ikke er epokegørende. Skype-Wink

Hvis det er et tøjmærke, han drømmer om at starte, så må den tanke da afprøves. Giv gas!

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 19. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Fra  dkstoff Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lurks

Tak for inputtet! Det er ikke noget helt dumt navn, problemet er bare at domænet er taget - så skulle de hedde LIMstudio eller noget i den stil

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)