Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og Keywords

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 2100
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Rubberlove Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Jeg tænker, at det er på tide at jeg får styr på SEO og keywords, og jeg ville derfor høre amino, hvor det er et godt sted at starte? Er der eventuelt nogle af jer, der kan anbefale en god guide til SEO og keywords? 

Bedste hilsner

HGFS


http://rubberlove.dk | Kondomer online, nemt og diskret.

Tilmeldt 20. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Holst & Munch Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har næsten lige skrevet et blogindlæg om SEO Optimering - håber den kan hjælpe, du må endelig skrive til os hvis du har nogle spørgsmål om SEO Optimering og hvordan du få fundet keywords.

Du kan læse bloggen her

Held og lykke! Smile

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du Wordpress, så hent og installere Yoast SEO plugin og følg trinnene. Så er du godt kørende.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale dig at mappe dit site for søgeord og derefter kaste dem i accuranker. På den måde får du et hurtigt overblik over hvordan din side performer i fht. dine udvalgte søgeord.

Du kan også bruge 2min på at se denne video: 

Der fortæller jeg - meget kort - hvordan du kan gøre din søgeord mere specifikke og på den måde få mere relevant trafik.

Ellers er der jo altid jeres "Search console" / Webmastertools. Der kan du se hvordan dit site er fundet på google. Hvilke søgninger er der foretaget mm.

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du overhovedet ikke har arbejdet med SEO før, er mit klare råd nr. 1 (udover de ovenstående, naturligvis):

Go small.

Find de første 5 keywords, og arbejd på dem - lad være med at skyde med spredehagl.

Når du først har fundet metoden til succes (ordentlig onpage SEO, keywords i tekster og 5-10 gode backlinks skudt efter siderne), er det nemt at kopiere øvelsen og gå videre til næste, større søgeord.

Lad være med at sætte målsætningen på "damesko" i første omgang, men find keywordet "røde damesko" eller "damesko med hæl", med 100 eller måske 500 søgninger, og vind dem.

Det er sundest for din arbejdsmoral, og der er noget kortere til Rom med disse.

Råd nr. 2 er at finde din niche.

I stil med ovenstående, bør du lægge din indsats på de søgeord, som kommer til at give dig penge. "Damesko" har måske 10.000 søgninger, men sælger du ingen med hæl eller kun sko i rød og sort, har du tabt 80% af dem allerede. Så kunne du lige så godt have arbejdet med noget mindre tidskrævende.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)