Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne: dk, com, co osv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Skriver lige for at høre lidt gode tips fra jer.

Hvis man har fundet ud af hva ens firma skal hedde, hva ville i så anbefale at købe/bruge af domæne med hovedsageligt salg i dk til at starte med.
Ville i nøjes med dk, eller starte med com men måske købe dk os. ?

Høre meget gerne jeres erfaring tak :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg bruge dk hvis det er til salg i danmark.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du primært sælger til danske markeder, men også har kunder fra udlandet, bør du versionere dit domæne. Køb .dk-domænet til din danske forretning, og brug dette til al dansk SEO. Køb dernæst .com-versionen, og peg den hen på en engelsksproget version af dit website (hvis websitet ikke allerede er engelsk). Det giver en masse fordele i SERPerne (Googles søgeresultater) at bruge et lokalt topdomæne når du appellerer til én bestemt målgruppe, med undtagelse af enkelte generiske domæner. Derimod vil det være noget nær umuligt at føre SEO i USA med et .dk-domæne. 

Så det afhænger meget af dit marked :-) 

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 17. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar :)

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde du sagt "jeg starter i DK nu og sælger om 2 år i 12 lande", så havde jeg anbefalet .com.
Når det er et "måske engang i fremtiden", er DK bare nemmere at rangere på og mere appealing generelt.

.com giver stortdriftsfordele i form af muligheden for at udnytte backlinks bedre imellem TLD'erne og opbygge et noget mere autoritært domæne, er det er muligt (med et almindeligt menneskes tid) på 12 forskellige sprog.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)