Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger teknisk rådgivning til udvikling af idé

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Fra  V2 Design Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Min partner og jeg søger en programmør el. lign., der kan hjælpe os med rådgivning samt udvikling af en beskrivelse af vores idé i et teknisk korrekt formuleret sprog. 

Da ingen af os har forstand på det tekniske aspekt af udviklingen, søger vi en programmør eller lignende, der kan hjælpe os med at lave en teknisk formulering/definition, af sites funktionalitet. Selve sitet skal altså ikke udvikles her i første omgang - vi skal blot kunne beskrive sitet samt lave en kravspecifikation, så vi er bedre rustet til at lede efter en teknisk partner til projektet, eller få udviklet sitet i samarbejde med et bureau. 

Vi vil naturligvis gerne betale for hjælpen.

Mange hilsner

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg har i en længere årrække arbejdet med webudvikling, lige fra idé-fasen til det færdige produkt. Jeg vil hjertens gerne yde mit bidrag, så I kan få specificeret jeres ønsker uden misforståelser og vage beskrivelser. Tag eventuelt et kig på mit CV og portefølje. Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 22. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne prøve at skrive til Martin https://mereommig.dk/da/forsiden

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper jeg da gerne med. I kan kontakte mig på stigeb@outlook.dk for referencer og mere info.

vh

Stig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)