Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med design af ny webshop via fx. Hatchwise, Freelancer etc?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg står overfor at skulle have lavet en masse opdateringer til vores kontorstole-webshop istol.dk 

I den forbindelse overvejer jeg samtidig at opdatere fra magento 1 til Magento 2.

Pt. har jeg forsøgt mig med et design fra templatemonster, men det kan udvikleren ikke få til at virke...

Jeg er ikke så god til at sætte ord på hvad jeg vil have - men jeg ved når jeg ser noget jeg synes er pænt / fedt. 

Spørgsmålet er så om det kan betale sig at lave en design-konkurrence og på den måde få skabt et nyt design til istol version 2.o?

Er der nogen der har positive erfaringer med det?

Eller er der nogen der har erfaring med at få designet en shop fra bunden?

Hilsen Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Når i skal skifte fra Magento 1 > 2, så kræver det, som du selv ved, en større omvæltning. 

Du skriver selv: "Jeg er ikke så god til at sætte ord på hvad jeg vil have - men jeg ved når jeg ser noget jeg synes er pænt / fedt."

- Ud fra dette, vil jeg helt klart anbefale dig, at du finder dig en webdesigner, der kan tegne webshoppen i Photoshop, hvorefter du kan få den kodet til f.eks. Magento 2.0. På den måde vil jeg slet ikke anbefale dig, at du laver en design-konkurrence.

Men så spørger du sikkert, hvordan du finder en der kender din stil, og kan arbejde ud fra det du gerne vil have. Jo, nu skal du se. Du skal finde en webdesigner, hvor du kan aftale en fast pris inden igangsættelse, så det ikke løber op over budgettet, også skal du sætte dig sammen med vedkommende og forklare dine ønsker med smartboards og kropssprog. 

Personligt synes jeg denne opgave kunne være rigtig spændende! Du må rigtig gerne sende mig lidt mere info på Kasper@sedia.dk :o)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tusind tak for dit indspark :)

Jeghar egentligt fundet et design som jeg synes er ganske ok med nogle tilpasninger, men templatet er så fuld af fejl at det ikke kan opgraderes fra 2.1.7 til 2.2 (magento)...

Jeg kommer nok aldrig til at gøre som du anbefaler:

1) Der findes ca. 10.000 webdesignere - hvordan vælger jeg A frem for B? Dem med de flotteste referencer?

2) Din ide med at finde en fast pris - og finde 1 webdesigner jeg har tiltro til. Det sikrer kun at det kommer til at koste mig. Jeg har jo ingen sikkerhed for at resultatet vil være en succes.... Og ærlig talt så giver jeg også designeren ret dårlige arbejdsvilkår da jeg ikke kan beskrive hvad der er flot og hvad der ikke virker...

Men ellers tak for ideerne - jeg er bare ikke helt klar endnu til at låse mig fast på 1 designer :(

Hilsen Morten

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten Smile

Mit Navn er Cecilie jeg arbejder som projektleder hos TOGIData

Jeg har forsøgt at ringe til dig idag, men uden held..

Jeg blev nysgerrig på dit spørgsmål, har du nogensiden overvejet at få en hjemmeside/webshop bygget op i WordPress, Woocommerce,? der er uendelig muligheder.
Og vi har stor erfaring i at opbygge hjemmesider fra bunden.

Da du skriver du ikke helt ved hvad du går efter, tænker jeg, at jeg sender dig et link til vores referencer. Så kan du se lidt af hvad vi kan :-)

https://togidata.dk/referencer/

Jeg håber du vil ringe tilbage, så kunne vi tage en uforpligtende snak og jeg kunne høre lidt om dine ønsker og behov, og måske hjælp dig lidt nærmere en fed webshop 

Mvh
Cecilie Poulsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Tak :)

Men mit indlæg ligger ikke under "tilbud søges".

Jeg har ikke behov for tilbud fra potentielle samarbejdspartnere men jeg er på udkig efter folk der har prøvet at få designet en shop fra bunden og brug af diverse design sites....

Og så er jeg kun interesseret i magento

Mvh Morten

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Det er også bare helt iorden :-) 

Held og lykke i din søgen 

Mvh
Cecilie Poulsen

Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Fra  OnlineProfilering Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Det lyder rigtig spændende med dit nye projekt!

Det er bestemt en opgave, vi hos onlineprofilering meget gerne vil hjælpe dig med.

Jeg vil rigtig gerne sætte tid af til at give dig et uforpligtende opkald, og fremlægge nogle muligheder for dig. Alle vores hjemmesider er designet og kodet helt fra bunden af, det vil sige at det ikke kræver månedlige eller årlige opdateringer, som man i de fleste tilfælde skal betale for hos andre webudbydere.

"Hos os kræver det kun en engangsbetaling" 

udover dette får alle vores hjemmesider en førstegangs SEO-optimering, så den også kommer frem i søgelyset på internettet når der bliver søgt efter dine produkter eller ydelser. "Dette er inkluderet i prisen" 

Så hvis du finder det interessant så smid mig en besked på 42425186, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

På forhånd tak.

mvh. 

Niels Brink - Onlineprofilering

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Niels

WOW... der var jeg sørme heldig! Vil i virkelig gerne hjælpe mig og give mig et tilbud? TAK! 

Fantastisk at du på denne måde så professionelt opsøger potentielle kunder. Det handler jo om at sætte sig i kundens sted, og forstå deres behov. Det har du jo med garanti gjort, for dit indlæg stråler af professionalisme. 

I sær den del hvor du tydeligvis har læst tråden grundigt igennem, og virkeligt sat dig ind i mit behov og ønsker.

God aften.

Mvh Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

ER DER EN MODERATOR TIL STEDE?

.... så må du gerne slette mit indlæg. Har ikke behov for flere tilbud, ligegyldige salgstaler og værdiløse indlæg. Jeg tror jeg forsøger at få svar på mine spørgsmål andetsteds. 

Mvh

Morten

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)