Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev det endelig Cyber Monday. Spar 40% på visitkort hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino

Drømmer du også om at blive selvstændig eller måske er du det allerede i forvejen? Jeg tilbyder at bygge dig en komplet responsiv hjemmeside til din forretning opsat i WordPress.

Du kan få din helt egen hjemmeside lavet for kun 2.995,- DKK

Hvad får du med i prisen?
- Logo design
- Komplet responsiv hjemmeside
- 6 Undersider
- Integration m. Google Analytics

Dette er et enestående tilbud. Normal prisen er 5.000,- men i anledning af Cyber Monday er der 40% at spare, så en visitkort hjemmeside koster kun 2.995,- 

Når siden hjemmesiden er færdig vil du modtage login, så du selv kan holde hjemmesiden ved lige, hvis det er det du ønsker. 

Mvh Kenneth

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har positivt respons på mit tidligere opslag og er blevet færdig med at lave 2 hjemmesider. Jeg har derfor mulighed for at tage nogle nye kunder ind. Skriv til mig hvis du har brug for hjælp til din hjemmeside. hvad enten der er SEO, AdWords eller noget du skal have rettet på din hjemmeside.

Mangler du en hjemmeside er jeg manden, der gerne vil hjælpe dig med at komme online. 

Hvis du vil have en uforpligtende snak evt. se nogle referencer så tøv ikke med at smid en besked, så vender jeg tilbage.

Ha en god aften

Mvh 

Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Mange tak for tippet:-)

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var vel et forsøg værdStick out tongue

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)