Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til opsætning af netværk mv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en person, der kan hjælpe os med at få sat vores computere til at køre sammen i netværk, opsætte firewalls, backup, emails osv.

Det er nødvendigt at du har kendskab til officepakken, samt har generelt kendskab til programmer, hostede løsninger, hardware osv., så du kan hjælpe os med, at finde de rette løsninger.

Prisen spiller også lidt en rolle, da vi ellers blot havde kontaktet et af de store firmaer, der sagtens kan klare opgaven, men tilgengæld nok vil have KASSEN for det :-) Så jeg håber istedet at der er en Amino med et par huller i kalenderen, der kan klare opgaven mod en rimelig betaling.

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

 Hvor er det henne ?

 Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo relevant at vide.

Det er i Faxe egnen.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du nogen? Vi havde gerne hjulpet, men de er lidt for langt fra Aalborg til en netværksinstallation. Godt nok kan meget klares via fjernsupport, men det her ligger nok lidt uden for rammen...  Surprise

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Min virksomhed AgerCon har en samlet virksomhedsserver med det hele (også sikkerhedskopieringsløsning med tre eksterne diske samt økonomisystem) til 12.000 inklusiv installering og opsætning. Så mangler I blot en firewall og printer samt lidt netkabler - det kan fås for 4.000 ekstra. Så i alt 16.000 ekskl. moms.

PS - jeg er fra Borup, så det er tæt på. Resten af landet er dog heller ikke langt væk.

Lad os tage en snak - er der andre interesserede?

De herligste hilsner 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)