Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har jeg behov for at starte en enkeltmandsvirksomhed?!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en drøm om at leve af at lave videoer, en drøm om at have min egen virksomhed som kan hjælpe mig med at leve min drøm ud. 

Og nu skal det være!

jeg har sagt mit arbejde op, et arbejde som gav mig en sund økonomi, bil og frynsegoder. Men det sled mig ned. Mine arbejdsdage startede meget tidligt om morgenen, og sluttede meget sent igen. Jeg sad fast i et arbejde der ikke gjorde mig tilfreds. Jeg har ikke noget imod at arbejde meget, så længe jeg også brænder for det.

Jeg har taget springet, men nu er jeg usikker på om jeg kan finde ud af at lande på benene når jeg igen rammer jorden.

Så hvad har jeg brug for?

Jeg har en mindre opsparing at tage fra, men jeg bliver måske nødt til at finde et deltidsjob for at få lidt penge ind. 

Her havde jeg overvejet evt lidt freelance inden for videobranchen. Ved dog ikke om det bliver lige så usikkert som det at starte selvstændig. Hvad mener i? 

Jeg har det nødvendige udstyr til at kunne producere de første par film. Lighedens har jeg fundet mig 5 "kunder" som vil lade mig lave en video for dem. Således at jeg kan opbygge noget reference til fremtidige kunder. 

Jeg har mit navn og logo på plads. Min hjemmeside er under opbygning.

CVR er endnu ikke oprettet. 

Hvad skal jeg være opmærksom på? 

Det jeg er mest nervøs for er om jeg kan klare det økonomisk? 

Er det nogle artikler der kan være nyttige at læse?

youtube videoer?

Er der evt. nogle bøger der kan være nyttige at læse? Ville jo være oplagt at smide dem på ønskeseddel til jul. 

På forhånd tak :)

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Cognition Webdesign Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)