Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er muligheden for at spore en fakeprofil?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - der er i dag en bruger på mit site, der har oprettet en falsk profil, der har et ubehageligt indhold. Hvad er min mulighed for at spore denne bruger?

Mvh. Camilla 

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på mange ting... Bl.a. hvor god personen bag har været til at skjule sig. Første sted jeg ville starte, var nok at tage et kig på den mail som brugeren har anvendt til at oprette sig :)

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en hotmail, som er oprettet til formålet.

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Men har du prøvet at lave noget research på den pågældende hotmail? Nogen spor fra den på Google?

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover ... Hvad skulle formålet være med, at finde frem til den pågældende person? Hvis du blot ikke ønsker ham på dit site længere, kunne du så evt. ikke prøve at starte med blot at udelukke den pågældende person fra dit site ved at banne hans/hendes ip?

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias - har lige prøvet om Google giver nogen spor. Det gør den desværre ikke. Profilen indeholder nogle personangreb mod mig, så jeg vil gerne finde ud af, hvem det er.

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit site bygget op på? Altså hvilken platform?

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er tale om ulovligheder må du jo anmelde det til politiet. Skulle det usandsynlige ske, at politiet efterforsker din anmeldelse, vil de sikkert også udbede sig mere info. F.eks. hvilken IP der er bag profilen.

Hvis han/hende har brugt falsk navn/mail/tlf vil det være næsten umuligt for dig at finde frem til personen. Du ved sikkert hvilken IP, der er brugt til profilen, men ISP'erne udlevere ikke bare den slags information til private, og slet ikke uden at det har været en tur i retten først.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:
ISP'erne udlevere ikke bare den slags information til private, og slet ikke uden at det har været en tur i retten først.

Jahhh drøm du bare videre.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)