Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en Webapp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Fra  JEG & DU Skrevet kl. 09:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du lave en webapp, kan du kontakte mig på 2812 6328 el mail@jegogdu.dk

Vh Niels Gyldenkærne

Fra Randers
Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Kan du ikke uddybe lidt mere i opslaget, for at give mig og andre en mulighed for at se om det er noget ved? 

Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Fra  JEG & DU Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil på det kraftigste fraråde nogen som helst at hjælpe denne benløse orm af skrald med at lave en app.

Din hjemmeside er noget af det mest klamme, ulækre og groteske svineri jeg længe har set, og jeg føler for alle de ofre du hiver ind med dine falske løfter.

At tage betaling fra KRÆFT patienter som er døende, imod et løfte om at prikke sig selv med en finger på bestemte områder igen og igen kan hjælpe med at stoppe kræft er ikke bare FALSKT.

Det er en grov og usmagelig udnytelse af døende mennesker som i et desperat forsøg på at bekæmpe døden hopper på kvaksalvere som dig.

DU udnytter døende menneskers håp for at tjene småpenge. FØJ hvor ulækkert og klamt.

At prikke sig selv med en finger bestemte steder på kroppen igen og igen har ABOSLUT INGEN dokumenteret effekt på noget som helst ud over din pengepung.

Falskt håp mod betaling hjælper ikke mod kræft, og i værste tilfælde kan DU.... JA DIG PERSONLIGT være DIREKTE skyld i at folk DØR fordi de vælger at stoppe med RIGIGT medicin som har dokumenteret effekt, og i stedet benytter komplet idioti leveret af dig.

Hvordan har du det med det ??????

En dag finder karma dig.

Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Fra  JEG & DU Skrevet kl. 15:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu 11 års erfaringer med redskabet, som udelukkende er positive.

Vh

Niels Gyldenkærne

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)