Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firma setup / hjemmeside setup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer. 

Jeg har været en lurker her på siden i noget tid og brugt jeres råd (til andre) meget i vores søgen. Nu håber jeg at i kan hjælpe os med vores setup. Jeg er nemlig i tvivl om det setup som vi har tænkt os at lave nu også er det bedste, så derfor leder vi til jer for råd.

Vi ønsker at lave en medlemsside hvor brugerne betaler for adgang, det burde jo være meget nemt :D... Men så bliver det teknisk.

Først vores større "punkter", som vi er mere eller mindre låst fast på (dog er til diskussion, hvis bedre løsninger findes)

1. Vi ønsker at bruge Paid Memberships Pro til at styre medlemmerne.

2. Vi vil gerne bruge Stripe som betalingsgateway.

3. Vi bruger E-conomic til at bogføre.

Så handler det om at få de tre til lege sammen, det vi har kigget på er StoreBuddy til at integrere mellem E-conomic og Stripe. Men så vidt vi har forstået skal vi så bruge WooCommerce integration hos Paid Memberships Pro for at det kan virke. Hvis vi så gør det bør det så kunne fungere?

Vi vil gerne at når en bruger køber noget på vores side, så bliver salget automatisk kørt ind i E-conomic, så vi har så lidt manuelt arbejde som muligt. Det skal også kunne køre med recurring payments, så vi skal vist også have WooCommerce Subscriptions?

De bedste 1. december hilsner 

Kenneth Christiansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg har lavet et lignende setup og det kan sagtens fungere.

Du har faktisk ret i det hele:

- Membership Pro til at styre tilgængeligt indhold baseret på brugerens medlemskab

- Subscriptions til at benytte recurring betaling

- Storebuddy til automatisk bogføring

- Stripe til betaling

Vi købte dengang den fulde pakke hos WooCommerce, hvor Subscription Downloads også var inkluderet.

Mvh Lasse

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

Mit Navn er Cecilie, Jeg arbejder for firmaet TOGI Data,

Vi tilbyder 30 min GRATIS sparring, hvor man kan få tips og tricks og ideer til at løse sit projekt, og måske en samarbejdspartner.

Kunne du være interesseret i at blive ringe op? Er sikker på vi kan komme med brugbar indput, da vi før har siddet med ligende projekter, hvor forskellige systemer skal connect og arbejde sammen ? 

Mvh 

Cecilie Poulsen

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Mit navn er Lasse, og jeg arbejder for Storebuddy. Hvis du har nogle spørgsmål til vores service, må du endeligt sige til, eller give os et kald. 

Vi har som standard 30 dages gratis demo på vores PRO-abonnement, som har de features du nok har brug for. Så jeg synes næsten bare du skal få testet det hele af (: Hvis du har nogle spørgsmål eller brug for en længere prøveperiode etc, siger du bare til (:

Ha' en dejlig weekend.

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kommer fra Webbureauet FrontWeb

De 3 løsninger kan fint spille sammen vi har lavet et magen til for et par måneder siden.

Ring eller skriv for sparring og de budget så skal vi nok finde en passende pris

Ps. Forsat god dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)