Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shipping til Storbritanien? HJÆLP

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Skal have sendt en stor mængde brugte varer til Newcastle, og søger lidt hjælp i forhold til shipping


Nogen der har et bud på hvad der bedst ville kunne betale sig?

-container shipping?

-køb af egen container + shipping?

-Godstransport 

-evt. andre muligheder?

Håber at der er en venlig sjæl som kan hjælpe

Med venlig hilsen 
Michael 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til DSV eller DHL

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Fra  Ofidan Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller Ntex.co.uk de er ret billige 

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var egentlig mest ude efter nogles erfaringer eller meninger men tak ellers.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej michael

For at kunne hjælpe dig du bliver nødt til at definere hvad du mener med store mængder gods?, ligeledes hvordan godset er emballeret, er det palle gods, Big bags eller kasser? 

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for din besked. 
Det er møbler der skal pakkes, som udgangspunkt er det stablemetoden, altså at det bliver pakket sammen i en container eller i en lastbil og kørt afsted. 


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbar er mit bud at en løsning med f.eks en sættevogn som du fylder og får afhentet af en speditør.   En container kunne også være en  løsning men formodentlig noget mere bekostelig på den relative korte strækninger til England.

bil løsning vil jeg klar anbefale DSV de er meget skarpe på Uk, Snak med deres Road eksport afdeling.

container løsningen prøv at snakke med Unifeeder, deres Shortsea service vil klart kunne løse din opgave, men tvivler på der er ækonomisk fordelagtigt. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Lad os endelig høre hvad du finder ud af mht. løsning samt priser.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, 
Tak for hjælpen, jeg er igang med at undersøge de forskellige muligheder i forhold til shipping. 
Jeg skal nok lige holde dig opdateret i forhold til priser osv. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt DSV, udmærket korrespondance til firmaet, venlige og service minded, og fleksibel, når det passer dem.

Bordset fra at ikke ringede dagen før de skulle afhente, heldigvis var jeg i Aalborg på daværende tidspunkt.

Ellers ville de ikke kunne få læsset, og jeg ikke kunne få afsendt.

Men de ringede så heller ikke til min makker inden leveringen. Hvilket også var aftalt. Bare en time eller to inden, jeg havde forståelse af, at ankomst tiden kunne svinge. Men de ringede aldrig, men mødte bare op på lager pladsen.

Det kostede os ekstra, ved at lager hallen skulle aflæsse for os. I stedet for vi kunne gøre det selv.

Chaufføren jeg snakkede med i DK, sagde, at han havde hørt, at der ville være folk på stedet, selvom jeg havde udtrykt til DSV, at der ikke vil være folk der, uden varsel. Det kostede ham 45 minuter (Fik dog ikke regningen for det, dette var imellem chauffør og DSV, han var ansat hos dem)

Men at det samme skete ved leveringen, hvilket kostede os penge til aflæsning.

Fejl kan ske, men ikke to gange ved samme ordre?

Muligvis jeg vil bruge dem igen, hvis jeg ikke har et alternativ, men siger dette bare, så at du kan have det i bagtankerne når/hvis du bestiller hos dem.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)