Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad findes der af online skabeloner til CE-mærkning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Nu hvor jeg har jeres opmærksomhed vil jeg optage alt den viden i kan give mig. 
Jeg er igang med at opstarte et salg at et legetøjs produkt til småbørn. Det produceres i Danmark og efter div. analyser kan jeg konkludere at efterspørgslen er høj. Produktet skal nu sikkerhedsgodkendes og jeg har besluttet at selvcertificere produktet. Jeg har taget et gratis kursus hos Dansk Standard og læst mig frem til regler og kemikalier på nettet. Jeg er dog stadig på bar grund. Derfor vil jeg høre om der findes online skabeloner til CE-mærkning andet end hvad Toy Safety Directive har lagt ud? Og kan jeg finde andre produkters dokumentation for CE-mærkning, så jeg kan få et indblik i hvordan de har dokumenteret produktet?  
Beklager clickbait tilten, men det er et forsøg værd. 


/Holger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Nej det var ikke et forsøg værd, eftersom jeg hverken har læst dit opslag eller kommer til at besvare det

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Holger Sønderskov:

Beklager clickbait tilten, men det er et forsøg værd. 

tænk hvis vi alle clickbaitede - forum ville blive helt ubrugeligt så ganske ucharmerende faktisk - hvad med en overskrift der faktisk beskriver det du søger hjælp til -vi er jo ret så voksne mennesker

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil selvcertificere produkterne, men du aner åbenbart ikke hvordan man gør - tror du så det er nogen specielt god ide at give sig i kast med det projekt. Tænk lige hvor meget tid du kommer til at bruge på det, en fagmand kan gøre langt hurtigere da han har både viden og det nødvendige laboratorieudstyr. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om stavefejl - styrker clickbait - men det hæver ikke niveauet -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

CE mærkning

Kort så kan du sagtens CE Mærke selv, og du skal kunne producere en risikoanalyse.Hvis du laver en risikoanalyse og nogen kommer til skade så skal du vide at det er dig PERSONLIGT der har verificeret at ingen ville komme til skade.

Andres vurderinger får du ikke umiddelbart da det er interne papire der indeholder værdi som ingen rigtig vil dele med dig gratis.

CE mørkning er der ingen manualer til. Du må selv bestemme hvad du synes er sikkert indenfor visse specifikke rammer der er beskrevet i de regelsæt der gælder for dit produkt, men du må som udgangspunkt altid finde på noget der er ligeså godt eller bedre, men hvis du ikke følger standarderne så svømmer du på dybere vand end hvis du gør det.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Holger

Holger Sønderskov:
Beklager clickbait tilten, men det er et forsøg værd. 

Jeg har rettet titlen på dit indlæg til noget mere sigende, det giver bedre værdi for Aminos brugere - og helt sikkert bedre svar til dig.

De bedste hilsner
/Brian - Moderator

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle lige til at sige at der er da ikke meget clickbait over den titel, men så jeg at den var blevet rettede

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)