Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende varer til Norge / Opstart i norge. | Findes der en her?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fruerhøj 2, Sjellerup
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 29
Fra  LOVELYSTYLE Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er igang med en ny platform for Lovelystyle.dk hvori vi er i gang med at gøre den tilgængelig til Sverige, Tyskland og Norge.. Men har hørt lidt om hjørnerne at det skulle være lidt udfordringer i Norge. 

Er der nogen herinde som vil kontaktes, så jeg kan blive bedre klædt på til Norge. 

Bedste hilsen 

Adam Ferati 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Problemet i Norge er at man skal være bosiddende der, for at kunne registrere et domæne. Der er dog muligheder for at komme udenom dette, f.eks hvis du kender en deroppe, eller du kan betale en advokat for at stå for det(Den mulighed er der mange der bruger) Du kan også søge efter det på nettet(Jeg ved at der er flere der udbyder muligheden).

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Fra Fruerhøj 2, Sjellerup
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 29
Fra  LOVELYSTYLE Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Lige præcis. 

Det er nemlig lige med at finde den bedste løsning. :) 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du prøvede at google det?

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Fra Fruerhøj 2, Sjellerup
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 29
Fra  LOVELYSTYLE Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølelig, ville bare høre om der var en anden herinde der havde fidusen om den lettest opstart / billigst. 

Vi har sat det i gang. :) 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det billigste er at finde en der udbyder servicen på nettet, men om det er også er det bedste og mest sikre er nok en anden debat 

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Fra Fruerhøj 2, Sjellerup
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 29
Fra  LOVELYSTYLE Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jo netop lige det, derfor ku være dejligt med en god anbefaling herinde fra. Oftest er det jo dygtig folk der sidder herinde, så hellere stole på dem end en service på nettet.

Men vi har sat noget i gang, så vi forventer at modtage noget positivt respons i denne uge. :) 

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har boet i Norge i mange år og har stadigvæk et firma deroppe, så jeg kan muligvis være behjælpelig med registrering af et .no domæne.

På generelt grundlag syntes jeg ikke det er så kompliceret med opstart i Norge. Jeg vil vel faktisk sige at det er lettere end i Danmark, men det er bare min personlige mening.

Fra Fruerhøj 2, Sjellerup
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 29
Fra  LOVELYSTYLE Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick, 

Tusind tak for din besked. Det lyder rigtig spænende. Det ku være rigtig dejlig med hjælp af registrering af domæne. Har du evt. Et nummer eller mail jeg kan træffe dig på, så vil jeg lige høre mere om din erfaring. :) 

Bedste hilsen 

Adam

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)