Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pick and pack lagerhotel til webshop

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Fra  ecman.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

pickandpack.dk :-)

Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis din virksomhed er i Københavnsområdet, så vil jeg klart anbefale Pelican Self Storage. De har rene, tørre lagerrum OG tager imod dine varer, når du shipper til dit lagerrum.

Fra Farum
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Nordic Warehouses Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Hvis du ikke allerede har fundet et lagerhotel - kan du evt. kigge på www.dropshipr.dk - her kan du gratis indhente tilbud fra mere end 100 lagerhoteller i Danmark + 4 andre lande.

I Danmark har vi formidlet priser ned til 5 kroner for pluk og 25 kroner for at sende - så det kan både gøres  godt og billigt :-)

Det er 100% gratis - og du kan også spørge anonymt

Venligst

Jan

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Har prøvet at søge lidt på Google men synes ikke rigtig dem der kommer frem ser særlig up to date ud.

Nogen herinde der har erfaring og kan anbefale et lagerhotel der kan pakke og sende ens ordre fra en mindre webshop? :)

Skal du til at drive webshop fra Thailand - i Danmark? Yes

Tænk.... det kunne jeg godt tænke mig... flytte mig selv og familien til et varmere himmelstrøg, og så arbejde med aktiviteter som markedsføring, indkøb, udvikling etc. online Paradise

Fra Farum
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Nordic Warehouses Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Vi er en service som hjælper webshops med at finde det bedste og billigste tilbud blandt mere end 100 lagerhoteller i Norden.

Servicen er 100% gratis og vi formidler ca. 1 en ny webshop om dagen til forskellige lagerhoteller.

Du får mindst 5 tilbud - og kan sortere de firmaer fra du ikke ønsker at arbejde med.

Det er 100 anonymt.

Klik ind på:

www.dropshipr.dk

Venligst

Jan

Fra Danmark, Polen
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Jeg har ikke kunnet finde en hjemmeside, hvor jeg kan læse mere om CS Logistics. Jeg søger den slags ydelser, og jeg vil gerne læse lidt mere. 

mvh

Radek

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Radek,

CS Logistics ApS har et lagerhotel på Avedøreholme i Hvidovre. Her håndterer vi alle typer af kunder, fra den lille nystartede virksomhed  med et par paller til de mellemstore virksomheder med et større behov.

I dag er ca 80% af vores opgaver handling og håndtering af fødevarer. Vi leverer alt fra hjemmeleveringer, B2B, til de stor detailkæders centrallagre, samt til Amazon i flere lande. Vi kan tilbyde en fleksibilitet og leverer den service vores kunder ønsker, men er ikke fastlåste i begrænsede muligheder i et netværk.

I øjeblikket har vi ingen hjemmeside, da vi er i gang med at lave en ny - den gamle var fra 2007 og trængte til en opdatering.

Jeg vil anbefale dig at skrive en e-mail til mig på ki@cslogistics.dk eller ringe 27834402, så jeg kan høre nærmere om dine behov / ønsker, så vil vi gerne fremkomme med et tilbud.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Danmark, Polen
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for dit svar. Det hele lyder super godt og er lige det jeg søger. Jeg kan være der om en halv time. Har du tid? 

Vi er i opstartsfasen og en lille kunde til at starte med, men det skulle gerne ændre sig. :)

mvh

Radek

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster sådanne services, eller tilbydes det overhovedet hvis det ikke er højvolumen. Vi laver og sælger produkter som oftest ligger i 50000-100000kr klassen, men hvor jeg reelt set kan være andre steder i verden 3/4 af tiden, hvis der kan sendes leverancer et par gange om ugen.

Er drop shipping overhovedet en mulighed?  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
Er drop shipping overhovedet en mulighed?  

Hvorfor skulle dropshipping ikke være en mulighed?

Der findes flere firmaer der tilbyder lagerhotel service / afsendelse af højtech produkter, også selv om der ikke er tale om højvolumen.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)