Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker der kan lave simple person-figurer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Bang Insights Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg leder efter nogen der kan lave nogle meget simple person-figurer til en overkommelig pris.

Jeg laver mange Powerpoint-præsentationer, men er træt af at se de sammen figurer igen og igen. Derfor leder jeg efter en grafiker der kan lave et bibliotek på ca. 15-20 individuelle person-figurer

Jeg er for nyligt faldet over nogle figurer jeg meget godt kan lide (Eksempel her, her og her), og jeg tænker at det kunne være noget i den stil. Som udgangspunkt er der ret frie tøjler, så længe det grafiske udtryk er enkelt og konsistent.

Er der nogen der har et godt bud på hvem der kan hjælpe med at lave dem til en overkommelig pris?

Mange tak

Vh
Rasmus

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du vil kunne få meget ud af at søge lidt rundt på flaticon.com - For små 10$ kan du få en licens og downloade alt det som du skal bruge i en måneds tid :)

... Alternativt kan du hente dem gratis, men så skal du for guds skyld huske at kreditere dem som har lavet ikonet :)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Bang Insights Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias, 

Det var da et utrolig godt forslag! Det ser ud til, at der er utroligt mange gode ting derinde

Mange tak!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 10
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bang:

Hej alle,

Jeg leder efter nogen der kan lave nogle meget simple person-figurer til en overkommelig pris.

Jeg laver mange Powerpoint-præsentationer, men er træt af at se de sammen figurer igen og igen. Derfor leder jeg efter en grafiker der kan lave et bibliotek på ca. 15-20 individuelle person-figurer

Jeg er for nyligt faldet over nogle figurer jeg meget godt kan lide (Eksempel her, her og her), og jeg tænker at det kunne være noget i den stil. Som udgangspunkt er der ret frie tøjler, så længe det grafiske udtryk er enkelt og konsistent.

Er der nogen der har et godt bud på hvem der kan hjælpe med at lave dem til en overkommelig pris?

Mange tak

Vh
Rasmus

Hej Rasmus, 

Kan du i øvrigt ikke bruge de tre illustrationer, du selv har linket til, hvis du godt kan lide dem? Såvidt jeg kan se er de udgivet under CC0 Creative Commons og må mig bekendt derfor frit bruges. :) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus,

Vi tegner person-figurer hver gang vi producere en ny animationsvideo til vores kunder.

Så det er helt sikkert en opgave jeg godt kan hjælpe dig med.

Jeg tænker at vi kan starte ud med at lave et gratis mock-up(udkast) til dig. Send en mail på kristian@animation.mu med de ønsker du har til den første figur og så vender jeg retur med et udkast (uforpligtende).

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thumbs op til Kristian, han laver rigtig gode løsninger.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Bang Insights Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Jo, det kan jeg godt, der er bare for få af dem - selv med de 3 andre jeg også har fundet. Jeg laver præsentationer med en del forskellige roller og personer, og det går lidt for meget igen med de samme figurer

Vh Rasmus

Fra Herning
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Bang Insights Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian. 

Mange tak, skal du have. Det vil jeg lige tage et kig på - du får nok en mail fra mig. 

Vh Rasmus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)