Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversigt over regnskabsprogrammer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

(Denne tråd er en fortsættelse af https://www.amino.dk/forums/t/290876.aspx, som gik lidt off topic.)

Jeg har med hjælp fra udbyderne af regnskabsprogrammerne lavet vedlagte oversigt over regnskabsprogrammerne. Udbydere, som gerne har villet deltage, har jeg fået til at verificere data og har fat i dem, når der kommer mails med nyt fra dem.

Det har været begrænsningens kunst og ville selvfølgelig blive endnu mere kompliceret, hvis jeg medtager diverse moduler vedrørende CRM, lager osv. Det er også vanskeligt at tage højde for alverdens integrationer, branche-tilpasninger mv. Tilføjes nye oplysninger, vil det desuden kræve mange kræfter at få ajourholdt dem fra alle udbyderne.

Jeg synes i al beskedenhed, at jeg har fået lavet et fornuftigt snit, så kan man efterfølgende gå ind på de respektive hjemmesider for at få flere oplysninger.

Synes du, at der mangler noget essentielt, eller mener du, at der er forkerte data?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det største problem som du så i Martins T svar til dig om Dinero - er - om du er opdateret hele tiden på det som programmerne tilfører. Du kan ikke forvente at programmerne af sig selv altid skal holde dig opdateret om nye app - lagerstyring - valuta og hvad der ellers kan komme. Listen er kun god hvis alt er korrekt hele tiden

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være alt, alt for omfattende at skulle medtage diverse apps. Alene opdatering af en ny egenskab som f.eks. direkte overførsel af valutakurser fra Nationalbanken, tager tid, fordi jeg skal igennem alle programmernes salg og/eller support. Som skrevet har jeg godt samarbejde med alle udbyderne på listen og får dem jævnligt til at se listen igennem. Listen er derfor så korrekt som muligt indenfor endelig tid.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:

(Denne tråd er en fortsættelse af https://www.amino.dk/forums/t/290876.aspx, som gik lidt off topic.)

Jeg har med hjælp fra udbyderne af regnskabsprogrammerne lavet vedlagte oversigt over regnskabsprogrammerne. Udbydere, som gerne har villet deltage, har jeg fået til at verificere data og har fat i dem, når der kommer mails med nyt fra dem.

Det har været begrænsningens kunst og ville selvfølgelig blive endnu mere kompliceret, hvis jeg medtager diverse moduler vedrørende CRM, lager osv. Det er også vanskeligt at tage højde for alverdens integrationer, branche-tilpasninger mv. Tilføjes nye oplysninger, vil det desuden kræve mange kræfter at få ajourholdt dem fra alle udbyderne.

Jeg synes i al beskedenhed, at jeg har fået lavet et fornuftigt snit, så kan man efterfølgende gå ind på de respektive hjemmesider for at få flere oplysninger.

Synes du, at der mangler noget essentielt, eller mener du, at der er forkerte data?

Jeg vil nok sige at når du lister så relativt mange applikationer i så stort et prisspand, så synes jeg i udtalt at du mangler applikationer som Navision familien (C5 Dynamics 201x og Navonline) som der må være væsentligt flere bruger på end 2/3 af de applikationer du nævner.

Nu angiver du at applikationerne kan lave EU moms, men jeg ved helt specifikt at hverken e-conomy, dinero eller billy kunne lave lovpligtige Intrastat indberetninger i 2015, så jeg synes det er ret vigtigt at definere hvad EU moms er. Hvis du sælger B2B i EU så skal du indberette på linjeniveau hver måned. Når jeg så ser på de ting vi kæmper med så er det ret vigtigt hvis din liste skal virke at man kan se hvad et JA betyder. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej BroncofanDK.

Tak for dit respons! Kun 2 bemærkninger ud af rimelig mange oplysninger - det tager jeg som ros.

BroncofanDK:
du mangler applikationer som Navision familien (C5 Dynamics 201x og Navonline)

Jeg skriver i noterne i bunden: ">>> Microsoft har ikke ønsket at deltage med hverken Dynamics 365, Navision eller C5."

BroncofanDK:
Nu angiver du at applikationerne kan lave EU moms, men jeg ved helt specifikt at hverken e-conomy, dinero eller billy kunne lave lovpligtige Intrastat indberetninger i 2015, så jeg synes det er ret vigtigt at definere hvad EU moms er.

Måske en lidt gammel nyhed, hvis den er fra 2015. Jeg giver dig imidlertid fuldstændig ret i, at dette burde defineres - selv på den trange plads. Jeg kan betro dig, at listen er under forandring. Her vil dette felt nok enten blive specificeret eller taget bort.

Jeg kan tilføje, at jeg ikke selv verificerer oplysningerne, det gør udbyderne på godt og ondt. Det burde måske også stå der, men det turde være oplagt, at jeg ikke kan gå ind og verificere alle oplysningerne hver og hver anden dag - .

Jeg vil dog stadig mene, at listen er bedre end ingenting og den bedste (mest ringe?), der findes.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)