Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crypto valuta

Side 9 ud af 19 (184 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen udelukkende tror faldet i søgevolumen for BTC skyldes jul og nytår, ses her graf for samme periode for ripple:

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Interessen for BTC har været lav henover jul og nytår, mon ikke interessen generelt er faldende?

Det der er problemet for BTC pt er den høje transaktionsfee. At sende et beløb og betalt $30 er liiiige i overkanten. 

Interessen for BTC er ikke faldene og den er ikke på vej ned i grøften (endnu). Bliver afgiften for at sende BTC sat ned - det kan det gøres ved at sætte hastigheden op for hvor hurtigt transaktioner bliver gennemført. Lige nu er der en stor backlog på over 180.000 transaktioner der mangler at blive kontrolleret - det bliver de af de minere der har sat maskiner op.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Interessen for BTC er ikke faldene

Det kommer selvfølgelig an på hvordan "interessen" måles. Ser man på Google trends, og altså dermed hvor mange søgninger der er globalt, der er relateret til bitcoins, så er interessen kraftigt faldende i forhold til peak.

Så kan det godt være den er stigende på andre parametrer, men antallet af globale søgninger giver et ret godt prej om hvorvidt der er interesse for noget eller ej, og om interessen generelt er stigende eller faldende.

Når du siger interessen ikke er faldende, hvad er det så målt på?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Ser man på Google trends

Det bruger jeg ikke når det er om BTC. Dem der er inde i systemet sidder ikke og søger på Google efter det.

Thomas Frost:
Når du siger interessen ikke er faldende, hvad er det så målt på?

På alt den aktivitet der kører med BTC. Selvom det er 1000-vis andre cryptvalutaer så er BTC den første/største og der vil gå meget lang tid før interessen for den er væk. Selv har jeg flere aktiviter kørende med BTC og ud fra det kan jeg se at interessen slet ikke er dalende :)

Men ja... andre valutaer er også på vej frem og de vil nok tage lidt fra BTC men ikke nok til at ryste det fuldstændigt.... men som jeg sagde før så skal transactionsfee ned drastisk før den vil komme frem igen.

Men jeg tror at BTC har fundet sit leje nu og den stigning der var hvor den var oppe på $20.000 er blot udtryk for stor interesse pludselig. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:
Det bruger jeg ikke når det er om BTC. Dem der er inde i systemet sidder ikke og søger på Google efter det.

Præcis, dem der er inde i det sidder ikke og Googler efter det, men det gør nye brugere, og brugere der gerne vil vide mere. Den gruppe er en hel del mindre nu en for 2 uger siden. Vi taler næsten en halvering i forhold til for 2 uger siden.

Jeg ved ikke om man kan sige BTC har fundet sit leje. Jo måske ud fra nuværende forhold, men der er så mange ubekendte som kan påvirke kursen meget kraftigt begge veje på både kort og langt sigt.

Så snart et land laver øget regulering giver det potentielle fald (F.eks. Sydkorea).

Hvis der fra BIS´ side udstilles retningslinjer for anonymitet (at den delvise anonymitet der er nu helt skal forsvinde), vil det give fald.

Hvis BIS udstikker retningslinjer for at banker ikke må tage imod ind og udbetalinger i forbindelse med BTC, vil det gøre valutaen tæt på værdiløs.

Modsat kan det skabe store stigninger hvis og når Wallstreet tager imod BTC med åbne arme som investeringsobjekt.

Store stigninger kan også ske såfremt flere og flere almindelige mennesker ønsker at eje bitcoins, ud fra Google trends, ser det dog klart ud til interessen er ved at aftage. Ikke at den falder til nul, men langt færre mennesker søger information om BTC nu end for 2 uger siden.

Hvis man ved lidt om finansiel historie, og bankers magt i verden igennem tiden, så peger pilen i retning af man ikke fra deres side ønsker en  ureguleret valuta, som er uden for deres kontrol, så jeg gætter på der kommer mere regulering og mere kontrol, og så begynder det bare at blive for besværligt at bruge BTC til betalinger (altså som valuta).

Lige nu er BTC interessant som investering, men som valuta er den jo nærmest ubrugelig. En valuta som er tæt på ubrugelig som valuta, har svært ved at bevare sin værdi på langt sigt.

Crypto valuta skal nok vinde frem, men mon ikke det bliver den som er kontrolleret af en række af verdens største banker, og som samtidig er kurssikret i forhold til en kurv af verdens største valutaer?. Så får bankverdenen (og de mennesker der står bag) drømmen om en kontrollerbar verdensvaluta opfyldt.

Igen vil jeg pointere at jeg ved ganske lidt om crypto valuta, men jeg har brugt en del år på at læse om finansiel historie og bankhistorie, og ud fra det kan jeg ikke se hvordan BTC på langt sigt skal kunne overleve i dens nuværende form. Med det mener jeg at den er ureguleret, delvis anonym, høje gebyrer, langsomme overførsler, bruger ekstremt meget strøm i snit pr. overførsel i forhold til eksisterende systemer (VISA/Master card m.m.).

Den giver ikke mening som valuta, og gjorde den skulle der nok komme indgreb som definitivt stoppede det, så længe den er uden for kontrol og regulering.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Website: Bonusvegas.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bitcoin alles darling, den første cryptocoin der så dagens lys er også den første til at tage det største fald. 

Problemet er den er sindsyg langsom til at overføre, jeg har selv ventet 20 timer og dens fee er det højeste hvilket har gjort jeg slet ikke vil handle med den coin længere, den er ikke brugbar som fx. Bitcoin Cash er eller XRP når det handler om hastighed.

Selv handler jeg på Binance og kan varmt anbefale handel af coins derinde, der er flere hundrede og det sjovt at se hvordan nogle stiger over 100% i døgnet i værdi og så er jeg stolt indehaver af XRP, XVG og TRX som jeg selv spår en stor fremtid, da de rent faktisk bringer noget værdi til verden. 

Tilmeld dig her: https://www.binance.com

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Krogfelt Hansen:
Selv handler jeg på Binance

Hej Jesper

Jeg har fjernet ref. fra dit link da Amino ikke skal bruges til at få leads under sig.

Tilmeldt 28. Oct 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:

Bitcoin er fremtid det er helt 100% . Men den har vokset unaturligt og derfor vil en boble komme snart.

Hvad går op må komme ned, er der en naturlov

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et afkast på 500% fra 01.01.2018 til 04.01.2018 på kryptovaluta.

Dog ikke på bitcoin. Men på ethereum.

Men jeg invester dog heller ikke direkte i valutaen, men i værdipapir der følger kursen. Da det har en egen fordele, eksempelvis , ingen hacking, glemte koder , ingen backup osv.

Dog vil jeg anbefale at man skal være forsigtig når man invester fordi det kan hurtig gå den anden vej ned.

Jeg vil klart fra råde at investere i bitcoin.

Og jeg mener bestemt stadigvæk at en boble er på vej.

Side 9 ud af 19 (184 indlæg)