Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på større "text-extraction" brugerbaseret webside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Projekt Guldalder Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære læser

Jeg har længe ønsket at oprette en hjemmeside, der baseret på frivillige brugere, gør det nemt at skrive tekst fra gamle indscannede bøger (typisk med fraktur) over i tex og udgive dem som flotte sider samt flotte PDF'er klar til bogudgivelse. Jeg har af flere omgange taget tilløb til at prøve selv, men det er for avanceret for mig. Jeg er dog en ikke helt inhabil bruger.

Jeg er derfor på udkig efter en programmør, der kan hjælpe mig med at skabe de funktioner, en sådan hjemmeside kræver. Dvs.
 - Sikker side med brugerprofiler
 - Visning af PDF, side for side, kombineret med visning af dertilhørende tekst, der i første omgang hentes fra PDF'en (som allerede er OCR'ed)
 - Denne tekst kan redigeres af brugerne; første og anden redigering samt endelig godkendelse af superbruger(e)
 - Hver redigering gemmes for sig, så ingen kan gå ind og slette alt den rettede tekst.
 - Funktion, hvor brugere kan sætte redigeringsvinduet (med PDF på den ene side, tekst, der bliver redigeret, på den anden) i fuld skærm
 - Den redigerede tekst udgives efter godkendelse af en superbruger automatisk på hjemmesiden som tekst og PDF

Jeg leder altså efter en programmør, der kan give et tilbud på disse opgaver. Det må gerne kunne implementeres i en eksisterende platform (f.eks. Wordpress), men dette er ikke en forudsætning. Udførelsen må gerne være "bare-bone" jeg kan selv tilføje udsmykning.

Dette er alt, du behøver at vide, for at svare, men jeg vil gerne tilføje følgende, da jeg overordentligt gerne ville arbejde med en person, der kan se værdien af mit projekt.

Jeg laver siden for at få genudgivet de vigtigste gamle tekster på dansk og gjort dem frit tilgængelige. Det kan f.eks. være H. C. Andersen og H. C. Ørsted, men også oversættelser af de bedste europæiske tekster, f.eks. Homer, Aeschylus, Shakespeare, Schiller, Poe, James Fenimore Cooper og lignende.

Ideen er at gøre disse tekster tilgængelige i et flot, letlæseligt format, både online og som PDF, samt at udgive dem, så de kan købes meget billigt i handelen. Jeg kalder det "Projekt Guldalder" og har også for længe siden købt det dertilsvarende domæne.

Jeg venter spændt på et godt tilbud.
Mvh
Hans Frederik Brobjerg

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug venligst Amino freelancer til at få tilbud på opgaver. Jeg låser tråden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)