Hej Amino Normalt er det jo helt fantastisk når man får flere bestillinger, men på et enkelt produkt kunne vi godt undvære de 2-5 daglige bestillinger fra nye kunder, da vi bliver nødt til at afvise dem. Før du læser videre er det måske en idé at besøge produktsiden her: https://dk.treated.com/kvalme/phenergan Produktet kræver recept, som vi klarer online, men altså kun til behandling af kvalme/opkastning. Til andre formål henviser vi til egen læge. Problemet er at vores besøgende bestiller Phenergan til alt muligt andet end kvalme/opkastning. Jeg synes selv jeg har gjort det tydeligt (også lidt for meget faktisk), at det er det produktet behandler, men alligevel lå der i går 7 bestillinger jeg måtte afvise, med henvisning til at der er bestilt behandling for noget andet end kvalme/opkastning (typisk søvnbesvær og allergi). I dag var der 2 (og der kommer sikkert flere inden dagen er omme). Så, hvordan får jeg folk til at læse vigtig information og lade være med at bestille? Nogen gode idéer? |
Hej Anders
Folk læser kun det de selv vil. Jeg var ansat i DSB hvor jeg skulle sørge for at togene var klar til afgang og hvis en dør i toget var låst satte vi en stor GUL seddel på i øjenhøjde og alligevel stod folk og ruskede i døren.