Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til salg på Instagram profil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har i nogle måneder haft denne Instagram profil:https://www.instagram.com/byjenniferfletcher/

Jeg har først her for et par dage siden lavet lidt om, og "annonceret" med at jeg sælger. 

Det er meget nyt og vil lige nu kunne vise de ting jeg laver (af ren hobby), men samtidig også sælge når jeg har nogle nye designs. Så jeg satser på lige nu at have en stille og rolig profil, der måske en dag kan udvikle sig. Lige nu fokuserer jeg på at få folk til at vide hvem jeg er og få folk til at ville købe noget af mig. 

Men altså, grunden til at jeg skriver herinde, er fordi jeg vil høre hvad i synes om konceptet, siden og generelt om i har noget ris/ros? Jeg har kun snakket med de mennesker der er tætte på mig, så vil gerne have noget konstruktiv kritik fra fremmede. Det ville også være rart hvis nogle af jer har nogle gode råd.

venlige hilsner fra Jennifer 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 11
Fra  HR v/ chp Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jennifer

Konceptet med håndlavet tøj og egne designs, synes jeg bestemt er værd at tage hatten af for. I forhold til din Instragramside synes jeg godt, at du kan tale denne del op, så du får fortalt en historie. Med hensyn til selve Instagramsiden vil jeg anbefale, at du fjerner størrelsesguiden fra forsiden (den forstyrrer i hvert fald mig) og bestemmer dig for én stil, som dine billeder skal være i, så siden fremstår mere konceptagtig og ensartet.

Held og lykke med projektet

Christine

Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for svar, det kan jeg helt sikkert bruge :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)