Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Fra  Dvj Consulting And Social Development Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Både min virksomhed og jeg er ny på dette forum. Min virksomheds hjemmeside er netop kommet op, og jeg ville hører om nogle af jer, vil være så venlige, at komme med feedback på min hjemmeside, dennes indhold, samt overskuelighed. 

Hjemmesiden kan findes her : http://dvjconsulting.dk 

Med Venlig Hilsen

Daniel Volmer Jensen

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Er i flere i virksomheden? For det lyder det til når man læser dine tekster på hjemmesiden. Hvis du er alene i virksomheden synes jeg du bør skrive jeg i stedet for vi og lign.

Jeg synes også du bør få oprettet dig en e-mailadresse med dit domaine, det ser mere professionelt ud.
Det kunne være kontakt@dvjconsulting.dk

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg kan faktisk godt liden den lidt simple opsætningen af hjemmesiden, men

Jeg ville nok gøre det en smule mere tydeligt hvad du arbejder med, og måske erstatte noget af den tekst på forsiden.

Når jeg går ind på siden, kan jeg ikke med det samme se hvad du arbejder med, hvilket jeg i hvert fald selv synes er vigtigt.

Måske tilføj en stor overskrift, der i en sætning forklarer hvad du laver eller sådan noget :)

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Først og fremmest: Hvad de andre siger ;) 

Når det er sagt, så har jeg her et par punkter, som måske kan hjælpe dig videre og som kan understøtte de andre også er inde på: 

1. Din overskrift "Om Virksomheden" bør laves om, så den bliver mere personlig/rettet mod din branche.  

2. Jeg ville overveje, at dine tekster bliver mere personlig. Skriv direkte til læseren om dig selv.  Skru ned for brug af "Dvj Consulting tilbyder". 

3. Brug gerne interne links til, at føre læseren videre til en anden side. F.eks. §85 støtte... 

4. Ydelse: Under denne kategori synes jeg, at din sidebar bliver for markant og klodset - Den fjerner næsten al fokus fra det der egentlig er vigtigt, nemlig din tekst. Derudover vil jeg nok overveje, at lave underside til hver af dine ydelser og i stedet lade denne side være en overordnet beskrivelse. 

5. Krydre gerne dine sider med billeder - Brug naturen, men husk, at billeder kun er gode, hvis de giver mening i forhold til indholdet. 

6. Har du overvejet, at lave videopræsentationer? - Evt. beskrivelse af dine ydelser, noget om dig og dine værdier, noget om det hele menneske eller hvad du nu kan finde på? - Det ville i hvert fald skabe lidt liv på din side. :)) 

Nå, det var vist det i første omgang! - Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe dig med noget. :) 

Ha' en god dag! 

Venligst 

Anita 

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov forresten - Få da lige opsat en kontaktformular, så man hurtigt kan komme i kontakt med dig, uanset hvor på siden vi befinder os ;) 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Volmer Jensen:
Hjemmesiden kan findes her : http://dvjconsulting.dk 

Hej Daniel.

Når du har lavet et helt nyt side, så skulle du have lavet den SSL i din domain opsætning.

Hvis du ikke har det inden den 1. januar, Google vil skrive med rødt at din side ikke er sikke.

Mvh. Niels

itwebsite.dk

 

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 3. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Fra  Dvj Consulting And Social Development Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Tusind tak for din feedback. Virksomheden beskæftiger mig på fuld tid. Derudover har jeg fast tilknyttet personale på timebasis.

Mht email så er der ny på vej. 

Mange hilsner

Daniel 

Tilmeldt 3. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Fra  Dvj Consulting And Social Development Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Tak for din feedback. Dette var jeg ikke klar over. Ved du om det kan rettes til eller er det en ommer med ny side?

Mange Hilsner 

Daniel

Tilmeldt 3. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Fra  Dvj Consulting And Social Development Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita

Tusind tak for super konstruktiv feedback. Dejlig med konkrete, forslag til ændringer der kan optimere min side.

Jeg er helt ny inden for det med at lave hjemmesider og har derfor fået hjælp til denne. 

Jeg sender dine forslag til ham, og så kan vi arbejde ud fra dem :)

Mange hilsner 

Daniel

Tilmeldt 3. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Fra  Dvj Consulting And Social Development Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Mange tak for din feedback. Jeg er også selv til en simpel side og derfor er den lavet ud fra det.

Har du forslag til hvad min forside mangler? Jeg syntes at den kort forklarer hvad jeg beskæftiger mig med, men dette kan selvfølgelig fremhæves med en ændring i skrifttypen?

Mange Hilsner 

Daniel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)