Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt i Kina

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har fundet et ret interesant IT produkt i Kina.

Desværre har den pågældende producent i Kina ikke to ords engelsk i hele salgs og markettings afdelingen til sammen. Jeg har researchet mig frem til at virksomheden ikke har nogen kinesisk eksport tilladelse, og derfor ikke har gået i tanker om at markedsføre deres produkt i vesten (endnu)

I mellemtiden, har jeg et par små kunder der er klar til at implementere produktet, faktisk hurtigst muligt. Men jeg mangler at få logistikken på plads. For det kræver  altså at produktet købes i Kina, og fragtes til vores breddegradder. Eftersom at der er tale om et relativt lille kvantum her og nu, samt at markup ikke er noget ud over det sædvanelige, leder jeg efter en logistik partner der kan:
Anvise betaling til leverandøren.
Modtage forsendelser.
Gennemføre hurtig "power on test" af udstyret.
Tilbagesende eventuelt defekte enheder til producenten.
Udfylde toldpapirer.
Afsende udstyret til DK

Hvad skal det koste?

Mvh 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du overvejet risikoen for - nu når de hverken snakker engelsk eller har haft overvejelser om at eksportere - at produktet du gerne vil importere ikke lever op til de lovkrav der er i DK / EU

De fleste elektronikprodukter skal være CE og RoHS godkendt....

Herudover så skulle det nok være muligt at finde en der kan kinesisk, og kan tage kontakten. Der er en her på Amino som tilbyder netop sådan noget - hun hedder vist Anne - brug søgefunktionen :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)