Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer jeg Rengørings kunder indenfor København ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér,

Hvor er jeg glad for at jeg fandt dette forum, og håber nogle kan hjælpe mig i gang som rengøringsfirma.

Jeg er uddannet indenfor IT-branchen og det at sidde 10 timer passivt foran en skærm dag ind og ud har jeg fundet ud af er bare ikke mig !

I min studietid har jeg haft forskellige kontorrengørings jobs og dem var jeg rigtig glade for. Det er netop grunden til, at jeg nu tager modet til mig og ønsker starte et rengøringsfirma og gøre mit drøm til virkelighed.

Har I råd til hvordan jeg nemt kan finde kontorrengørings kunder indefor København ?


- Jeg har ikke den store erfaring med rengørings, og derfor tænker jeg at give mine første 3 kunder første månedes rengøring ganske gratis.
- En kort opsigelsesperiode på 1 dag i indenfor de første 3 måneder.

Jeg ønsker gøre  kontor og butiksrengøring.

Mit mål er helt klart at have ren mel i posen og overholde alle lov.



Kan nogen hjælpe mig i gang med kontakter ?

Har i råd til hvordan  billigt kan skaffe mig kunder ?

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen til.

Den billigste måde, at komme i gang på, må i dette tilfælde være, at tage telefonbogen, og så begynde at ringe rundt til nogle forskellige firmaer og præsenterer dig selv og dit firma. Find også en måde, hvorpå du skiller dig lidt ud i forhold til dine konkurrenter. Konkurrencen er MEGET stor i Kbh, og specielt inden for "traditionel" rengøring som eksempelvis kontorrengøring. Måske du kun vil benytte dig af økologiske rengøringsmidler (og ja; de findes faktisk), eller hvad du nu kan komme i tanke om.

Hvis du ikke selv er den bedste til at sælge over telefonen, så snak med et professionelt call-center, som kan booke møder for dig. Mange af dem har "no cure - no pay", og måske du kan være heldig, at finde en god samarbejdspartner.

Generelt er jeg ikke meget for, at gøre noget arbejde gratis. Specielt ikke i en opstarts-fase, hvor man virkelig har brug for pengene! Men det kan da godt være, at det er sådan noget, der skal til for at sparke nogle døre ind. Måske du i stedet for - eller samtidig med - kunne tilbyde 50% rabat på den første rengøring til de første 10 kunder eller lignende.

Bare husk; at du skal ikke kun gøre det for din fornøjelses skyld ;-)

Mvh. Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmeste velkommen til ..

Jeg vil råde dig til at prøve med nogen af de følgende tiltag.

Start med at få lavet reklame folder i A5 str. Få dem opsat professionelt.
De er gode at omdele i kontor og industri områder hvor der er mindre virksomheder.

Fast sæt en time pris som du kan få fortjenste på hvor der er medregnet forsikring og div.

Dump ikke prisen bare for at få kunder, det gavner ikke ...

Jeg havde selv succes med at tilbyde mine kunder gratis vinduespolering som gulerod.

Opsigelse skal du endelig ikke lave som dag til dag, du skal jo også være sikkert økonomisk.

Igen giv en opsigelses varsel på 30 dage på faste aftaler og husk at få lavet en standart kontrakt på opgaven så de ikke kræver mere end du har aftalt, mundtlige aftaler fungere ikke i rengørings branche .

Samme gælder vis du er ude at lave rengøring efter håndværker ellers får du flere opgaver end du startet med.

Nogen af mine input efter 20år i branchen som erhvervsrengøringsmand

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejer mødebooking ?

Tilmeldt 13. Dec 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke tænkt på. Måske er det måden at gøre det på?

Men det kræver nok også en salgsmand , der kan tage ud og få aftalen i hus og prissætte opgaven. Jeg kan kun finde ud af gøre rent.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)