Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer jeg Rengørings kunder indenfor København ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér,

Hvor er jeg glad for at jeg fandt dette forum, og håber nogle kan hjælpe mig i gang som rengøringsfirma.

Jeg er uddannet indenfor IT-branchen og det at sidde 10 timer passivt foran en skærm dag ind og ud har jeg fundet ud af er bare ikke mig !

I min studietid har jeg haft forskellige kontorrengørings jobs og dem var jeg rigtig glade for. Det er netop grunden til, at jeg nu tager modet til mig og ønsker starte et rengøringsfirma og gøre mit drøm til virkelighed.

Har I råd til hvordan jeg nemt kan finde kontorrengørings kunder indefor København ?


- Jeg har ikke den store erfaring med rengørings, og derfor tænker jeg at give mine første 3 kunder første månedes rengøring ganske gratis.
- En kort opsigelsesperiode på 1 dag i indenfor de første 3 måneder.

Jeg ønsker gøre  kontor og butiksrengøring.

Mit mål er helt klart at have ren mel i posen og overholde alle lov.



Kan nogen hjælpe mig i gang med kontakter ?

Har i råd til hvordan  billigt kan skaffe mig kunder ?

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen til.

Den billigste måde, at komme i gang på, må i dette tilfælde være, at tage telefonbogen, og så begynde at ringe rundt til nogle forskellige firmaer og præsenterer dig selv og dit firma. Find også en måde, hvorpå du skiller dig lidt ud i forhold til dine konkurrenter. Konkurrencen er MEGET stor i Kbh, og specielt inden for "traditionel" rengøring som eksempelvis kontorrengøring. Måske du kun vil benytte dig af økologiske rengøringsmidler (og ja; de findes faktisk), eller hvad du nu kan komme i tanke om.