Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogen steder hvor man kan finde partnerskaber

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der måske har nogle ideer, til hvor man ellers kan finde samarbejds partner. Fordi jeg tror at Amino den er løbet tør for den slags, så ville høre om der måske kunne være andre steder hvor folk var mere seriøse. Omkring et samarbejde Da jeg sidder med en større ide jeg gerne vil have på banene, så der ikke går alt for lang tid med dette Fordi har fundet ud af At man ikke finder nogen på Amino i hver fald. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brugeren.

Jeg tænker lige umiddelbart at du er det rigtige sted i og med Amino er et iværksætterforum. 

Men jeg tror du mangler at beskrive din ide mere dybdegående, og gøre din ide interessant for andre mennesker at læse. Hvis du får solgt din ide godt, skal der helt sikkert nok være en masse interesserede mennesker herinde.

Held og lykke med projektet.

Mvh Mads.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads 

Et eller andet sted har du helt sikkert ret i det du skriver, men bare for at se om der virkelig var nogle. Har jeg lagt et indlæg op omkring det med partnerskab, angående en undersøgelse bare lige hurtigt for at se om der var nogle, der ville svare på dette. Men jeg fandt hurtigt ud af at der ikke var nogle som gad og svare på det, så det er derfor jeg tager det lidt useriøst det med at finde partnerskaber på internettet. Fordi det er ikke lige til at finde partner på internettet jeg vil selv, sige at der er en del der er useriøse omkring det med partnerskaber. Jeg tror desværre at det ligger i økonomien i det i forhold til om folk tør at tage en chance eller ej. 

Jeg har en større forretningsplan som der er meget indviklet i forhold til økonomien i det, samt at der heller ikke står noget om selve ideen omkring hvad det. Er virksomheden skal lave på sigt, men det bliver en større virksomhed på længere sigt, og det ville ikke være sjovt hvis man fx har fået oprettet en virksomhed med cvr nr og fået lavet kontrakter. Også kommer folk efter og siger at de gerne vil springe fra efter at alt ting er ved at køre på hjulene. Så jeg ved ikke rigtig hvordan man skal krængle den sammen, men jeg tænker også at det måske en ide at sige det fra starten af. Så folk ikke bliver skuffet på længere sigt, fordi jeg ved selv med en større virksomhed er du nød til at have nogle personer der vil kunne holde fast i længden. Mvh Mike

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nød til at åbne posen, som du selv skriver, ingen reagerer når du blot fortæller at du har en ide, der kan blive til noget stort.. blot partneren har et lagerrum i Københavnsområdet..

Hvad skal firmaet producere, hvor langt er du i udviklingen, hvad kan du bidrage med og hvad skal makker bidrage med..?

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg prøvede at se om der var nogle der havde et lager, til min ene produktion men der var desværre ikke nogle. Der havde dette

Så vil jeg hellere kigge andre steder hen, fordi hvis folk ikke fx svare på ens opslag så virker det som om. At folk selv har nok at lave i deres egen virksomhed. Så vil jeg hellere kigge andre veje på nogle andre medier der måske kunne være mere interesseret i dette. Og nej jeg lægger ikke en ny ide ud som folk kan tage åbenlyst også smutte igen, men jeg tror at det er bedre at klare det selv på længere sigt.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Og nej jeg lægger ikke en ny ide ud som folk kan tage åbenlyst også smutte igen" - sådan synes jeg ikke du skal se på det.

Min holdning er, at en idé er 0kr. værd. Det der har en værdi er, at man realiserer idéen. Det kan godt være man skal bruge hjælp til det - og så giver en partner måske god mening.

For at få en kommende partners opmærksomhed er du nødt til, at skrive noget mere:

- Hvad går det ud på
- Hvad har du opnået indtil nu / hvor langt er du
- Hvad skal din partner bidrage med

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv FB

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også prøvet fb men heller ikke nogen

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fuldstændig ligemeget hvilket medie, du bruger, sålænge du ikke vil oplyse, hvad det handler om, hvorlangt du er nået og hvad partneren skal byde ind med.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

angående hvad det skal lave osv, det jeg var ude efter det var om der måske overhovedet var en lille chance for at der, måske var nogen der var seriøse omkring et større samarbejde på længere sigt. Fordi hvis ikke så ville jeg lede nogle andre steder

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)