Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Dec 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Hansen og Jensen Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det min tur til at stile det typiske spørgsmål. Hvorfor er min konvertering så elendig? Besøgstallet er jeg sådan set tilfreds med. Jeg arbejder pt. på en bedre SEO, så de fleste besøg har jeg betalt for.

Pt. har jeg kun haft én kunde, ikke imponerende med et besøgstal på næsten 1.000 siden vi gik i luften den 6. december.

Jeg kan se på søgeord, at markedet umiddelbart et der. Så tilbage står kun, at noget må mangle i min webshop? Så nu håber jeg på en masse kloge ord.

www.hjertekurven.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du hjælper andre brugere på Amino og giver svar, så forbedrer det din søgning via SEO.

Jeg har selv gennemgået kursus i SEO hos Hovedstadens Iværksætterprogram, det kan jeg anbefale. Her får du mange hint til at forbedre. 

Se på Google hvor langt du ligger oppe på søgningen, ret lidt i SEO-søgningen og se efter et par dage om det har givet resultater på Google. 

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

Jeg har hjulpet rigtig mange webshops med at løfte deres konverteringsrate og vil gerne komme med en håndfuld inputs til hvorfor, at din webshop måske ikke performer, som du havde forventet: 

1) Det første man ser, er dit logo. Det er ikke just professionelt og kan faktisk være med til at skræmme folk væk. Jeg ville lave noget, der var mere mere simpelt og stilrent - se eksempel her.

2) I forlængelse med førnævnte kommentar, så tager hele sektionen med dit logo rigtig meget plads og skubber dit vigtige indhold ned på siden, hvilket betyder, at man skal scrolle - alt afhængigt af skærmstørrelse selvfølgelig. 

3) Dine overskrifter på forsiden: Lige nu bruger du billeder, hvilket jeg  vil fraråde. Brug tekst og keep it simple. 

4) Din købsknap er meget lille og området hvor man kan indtaste antal er derimod meget stor. 

5) Når man ændrer variant (f.eks. fra "juleøl" til "kaffe"), så vil det være et plus, hvis produktbillede ændrede sig, så man kunne se, hvad man fik istedet. 

6) Menupunktet "Din konto" - er det virkelig et must? 


Jeg kunne fortsætte listen, men inden den bliver for lang, så synes jeg, at du skal tage et kig på ovenstående. Fordi du har nemlig nogle rigtig fine produkter, fornuftige priser og et fundament for at få skabt en fin webshop. Du skal blot lige have drejet på nogle knapper :-) 

Hvis du skal have hjælp til noget, så hiv endelig fat i mig. 

Glædelig jul ;-)

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Folmann:

Hvis du hjælper andre brugere på Amino og giver svar, så forbedrer det din søgning via SEO.

Hvad mener du? Mener du at hans spørgsmål her på amino kommer højere op i SEO ved at have en god rank her på siden? Fordi jeg kan slet ikke tro at det vender op og ned på alting med hans hjemmeside's seo, at skrive opslag herinde. Jeg ville også mene at linksne herfra er nofollow (Altså ingen SEO-værdi er videreført til den linkede hjemmeside)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 20. Dec 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Hansen og Jensen Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Tak for di grundige svar :-)

1, og 2. logo. Har selv tænkt på det, at det var for amatør og for stort, så din kommentar har været det rigtige skub...

3. Skal jeg ikke bruge billeder? Jeg ville da tro, at når du skal sælge et produkt, så vil kunderne gerne kunne se produktet? Jeg tænkte faktisk, at jeg var for teksttung og havde for lidt billeder?

4. Det må jeg kigge på.

5. Endnu en der arbejdes på.

6. Umiddelbart er den et must fra min leverandør af webshop. Desuden skal den bruges, hvis man bestiller et speciel produkt i webhoppen, så den vil jeg nok også selv være ked af at fjerne.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Ift. punkt 3: Selvfølgelig skal du bruge billeder. Men jeg tror, du misforstod mig: I nogle af dine overskrifter brugte du et billede, i stedet for ren tekst. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg fået oplyst at SEO-brugere der benytter det dagligt og i deres virksomhed

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Folmann:

Ja det har jeg fået oplyst at SEO-brugere der benytter det dagligt og i deres virksomhed. 

Man skal selfv. have et link til ens side i sin signatur ellers giver det ingenting. Man skal også passe på ikke at spamme og kune have links herfra Amino f.eks. der skal links ind fra mange steder, en Go' blanding og fra relavante sider som passer til hvad ens side omhandler.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjertekurven:
at jeg var for teksttung o

Du kan ikek have for meget tekst, jo mere tekst des bedere, vel og mærket God tekst som brugeren kan bruge til noget.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg ville ændre din forside. Jeg ser ikke at det er en Webshop med det samme og det skal man. En kombination af dit navn og din nuværende forside troede jeg at det var en side til folk med Hjerte problemer...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)