Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til et nyt men allerede etablerede tøjmærke

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en partner til et nyt men allerede etablerede tøjmærke

 

Hej, jeg hedder Andreas jeg fylder 17 år den 26 dec. Jeg kommer fra Aabenraa kommune. Momentan så går jeg på efterskole efter det vil jeg gerne koncentrer mig 100% på iværksætteri.

Jeg driver et virksomhed med mit egen tøjmærke “SecretOne”

Webshop -> secretoneshop.com

https://www.instagram.com/secretonedk/

https://www.facebook.com/secretonedk/

Jeg skriver fordi jeg søger en partner som kan være med i projektet fordi det ville være rigtig fin at få en person mere i virksomhedet som kunne hjælpe med at lave tøjmærket større. Personen må meget gerne have lidt erfaring i tøjbranchen, har evnen til at lede et virksomhed, hver motiveret og være glad for iværksætteri. 

Betaling

Får x% i x antal år. Det kan vi endu blive enige om.

Lidt om virksomhedet

  • Jeg har drivet det i ca 2 måneder. 
  • Jeg har lavet forskellige marketing strategier. Feks vindchangser på de sociale medier, promoter med over 1.000 følgere på Instagram, coverbillede på facebook gruppe som har over 5.000 følgere så har jeg også en promoter som har over 5.000 følger på Instagram jeg har betalt ham. Men billederne som han ligger ud de bliver først ligget ud på hendes insta side inden nytår. Det gode er at han har et stor netværk som også er i foto/video business.

Kontakt: fashiondanishstyles@gmail.com 

Jeg glæde mig at høre fra dig.

Mvh Andreas

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke en god ide at tag en uddannelse siden du er så ung ?

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas jeg kunne godt tænke mig at høre hvilken virksomheds form driver du, Hvor mange timer snakker vi angående at lægge et stykke arbejde i det. Har du tænkt over hvor din partner skal være fra, sjælland eller fyn eller jylland. Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvor meget du tjener cirka om måned, hvis du ikke vil lægge det offentligt op på Amino skal du være velkommen til at skrive en privat besked til mig,

Dog har jeg det sidste spørgsmål. Hvor meget i procent del er du villig til at gå af med. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugeren.

Jeg tror Andreas vil passe rigtigt godt til din søgning som partner.

Når man kigger på jeres tråd, så har i fælles træk og lyder meget ens.

Jeg tror helt bestemt i vil gavne hinanden og lærer af hinanden.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn Ja man skal jo have en lille smugle viden for at kunne starte online op, med en webshop Det er ikke lige til. Men jeg tror at nogen måske bare kaster sig ud i det også ser de hvad der sker. 

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør alt hvad jeg kan for at businessen kommer op at køre.
Jeg ville glæde mig rigtig meget over et samarbejde men en af jer.


Mvh

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at se ned på folk så burde du læse lidt omkring viden og lære af det, hvis du gerne vil der ud hvor du vil nedgøre andre så søger jeg kapital på 100 mil til 500 mil, så dine små 1000 kroner rækker desværre ikke langt her, så det er nok derfor jeg ikke vil bruge dig som partner her, da du ikke har noget fornuftigt at tilbyde på nogen måde. Og med sådan et beløb som jeg søger skal tingene være i orden både den ene vej rundt men også den anden vej rundt. Så ved ikke hvor du vil hen med at nedgøre folk også tro at de går til dig for at, bede om investeringer. Du må længere ud på landet her fra i hverfald,

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Der er lang vej til slut resultatet i nu, jeg har været inde og se på din hjemmeside Og der er desværre en del der skal rettes til på den. Nederst på hjemmeside, den anden ting er at hvis du skal have et tøj mørke som skal sælges idag, skal det være et logo som folk tænker det skal jeg bare købe. Og det kræver at du får en tøj designer til at sidde med dette. For at få et rigtig tøj design, en anden ting er at jeg læste et andet indlæg. Hvor der står du ikke har nogen kunder i biksen og det lyder som om, at du måske har været lidt for hurtigt på knappen til at gerne ville igang. Men det kræver meget arbejde og plan lægning i form af forretnings plan, i forhold til hvordan du vil bygge en virksomhed op. En forretnings plan er ikke så let og lave igen, efter min egen vurdering. 

Der er en masse spørgsmål når man gerne vil starte selvstændigt, samt det at søge partnere kan være en lang rigtig lang vej. At nå frem til, men der er også noget økonomi i det som du skal lægge en plan for, grunden til det er at du skal vide hvad du skal have af indtægt den første måned. For at kunne betale dine udgifter Men også at kunne have et lille overskud, til at kunne videre udvikle din ide. Så et godt råd er at måske skulle du sætte dig ned og tænke over økonomien i det, og begynde at undersøge tingene lidt nærmere. I forhold til hvad der er af indtægt og udgifter. Hvor meget tager din partner for at lave en T - shirt og hvor meget har du til dig selv når den er solgt. Og der ud fra kan du så vurdere hvor meget du kan give til din næste partner. Eller måske du kunne bruge på at investerer i din virksomhed, jeg vurdere at du bare er sprunget ud i det. Og trækker mig desværre også 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv . I kunne ellers havde været rigtig gode partner sammen.

Forresten 100mil -500mil kapital du søger er ikke svært hvis du har den rigtig ide.

Du skal bare selv tro på at du kan skaffe 100mil - 500mil , så skal Det nok lykkes dig.

Det vigtigste er at du har troen og håbet. Så sker tingene en dag

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)