Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er DropShipping Leverandør på et testet og seriøst produkt. Hvor finder jeg dropshippere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du DropShipping Leverandør ??

Hvor finder jeg virksomheder, der udfører dropshipping salg? Jeg ønsker at indgå en aftale som dropshipping leverandør på et testet produkt.

Undertegnet har en etableret kursusvirksomhed, som med succes har solgt it-kurser i 15 år. Jeg søger iværksættere, sælgere, der søger dropshipping aftaler på B2B-markedet.

Du vil blive tilbudt en ordentlig og god kontrakt. Du behøver ikke have it-kendskab over middel. I stedet stiller jeg krav om din fremtoning, sprog og kommunikationsevner. Leverer din hjemmeside leads, der fører til salg, vil det udløse den aftalte procent til dig, som typisk vil være mellem 3-7.000 pr. lead.

Kontakt mig pr. mail for yderligere detaljer.

Søren

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det du er på udkig efter er affiliates og ikke dropshippere :)

Som jeg forstår det, så er der ikke et fysisk produkt.

Dropshipping er typisk, hvis jeg fx. sælger et fysisk produkt, og når kunden har købt ved mig, så er det min leverandør som sender varen direkte ud til kunden

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Tak for input. Det er egentlig et fysisk produkt. For undertegnet afholder kurserne - og dukker fysisk op hos kunden - modsat hvis jeg solgte e-bøger om min viden på nettet. Men tak for præcisering :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stadig affiliates du leder efter.

Prøv at søg på affiliate netværk, og så tag kontakt til nogle af dem.

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg søger ikke affiliate network marketing. Jeg har flere års erfaring med især euroads, men også andre netværk 

inden for andre fronter. Jeg søger seriøst interesserede, som enten vil starte en ny butik op, med alt hvad det indebærer -

eller som allerede er inden for branchen, og derigennem kan sælge mine produkter, som var det deres egne. 

Skriv på mailen, hvis I er interesserede. Kun seriøse henvendelser. Tak til de, der allerede har skrevet.

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med fordel skrive din mail mere offentlig :)

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)