Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme igang :(

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg har tænkt og tænkt frem og tilbage. Og konklusionen er at jeg vil sætte gang i en app
Jeg ved ikke hvad det kræver udover at jeg skal bruge mine forældre CVR-Nummer? Og det må jeg ikke. 
Er der en anden udvej eller en plan b, som jeg kan bruge? 

Vedrørende den app jeg ville iværksætte. 
Hvad skal jeg have fat i? Ved at jeg skal have fat i en programmør, men hvor? og er der andet jeg skal have fat i? 

-Senad 

Tak! GOD JUL!  

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sen112:
Jeg har tænkt og tænkt frem og tilbage. Og konklusionen er at jeg vil sætte gang i en app. 


Det er et meget tyndt argument.

Du skal istedet kigge efter problemer, som du tror at kunne løse, og der er det jo ikke givet at en app kan løse det.

Vær åben i din tankegang istedet for at låse dig fast, som du gør, når du partout vil lave en app.

Jeg kunne til dels forstå det, hvis du selv kunne programmere, men når du heller ikke kan det, så er du på gale vej.


desuden er det komplet umuligt at give råd herinde, når du ikke skriver om:


- Har du penge, og hvor mange til opstart

- Hvad er dine kompetencer

- En konkret ide til løsning af et problem

Håber, det sætter lidt tanker igang - og god jul :)

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har op til 2000K at starte med. 

Jeg har en ide med hvad appen skal kunne og hvad den har til formål, men tænker ikke at det er en god ide at sige, da det måske kan blive "stjålet" Eller noget i den stil (Ikke fordi at det er en app, som er MEGA VILD) men bare for sikkerhedskyld. 

Appen som jeg har i tankerne løser et problem :)  

Ved ikke om det hjalp ret meget, men hvis du (Måske) kan hjælpe er jeg frisk på at smide en privat besked

-Senad 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Senad. 

For uger tilbage holdte jeg en livesession om netop det at finde en programmør til et projekt. Og jeg vil videregive nogle af de vigtigste pointer (synes jeg selv). Faktisk har jeg også skrevet et indlæg omkring det: https://www.amino.dk/blogs/kasperfriis/archive/2017/04/18/hvordan-f-229-r-jeg-en-udvikler-med.aspx 

1. Udviklere er efterspurgte. 

Dygtige udviklere modtager ofte invitationer på LinkedIN - og hvad fanden ved jeg - fra folk med en idé til "det nye" Facebook, JustEat, Skype og Gud ved hvad. Det efterlader udviklere med en indbygget resistens mod sådanne henvendelser. Derfor skal man stramme sig an. Og du skal ikke forvente, at en programmør "bare vil udvikle appen" og nøjes med 20% af virksomheden, samt arbejde ulønnet. 

2. Søg en udvikler ordentligt.

Du skal sælge din idé til en udvikler. Det kræver, at du har forberedt dig. Har du kunder klar, når appen går i luften? Har du udviklet en prototype og vist til forskellige investorer? Har du mock-ups af appen, så udvikleren kan se, hvad der skal udvikles? Hvem skal betale hans løn? For 200.000 kroner får du ikke mange udviklingstimer, hvis du skal have en stor og veludviklet app. 

3. Find en dygtig udvikler. 

Det er ikke nok, at en udvikler "bare" kan programmere. Han/hun skal kende til systemarkitektur, hvordan appen skal opbygges, valg af kodesprog; Xamarin eller native også videre. 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Se evt. denne video fra Thorborg omkring netop apps Smile

https://www.youtube.com/watch?v=ihI0PRQ2TDQ

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)