Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring søges! hjælp en ung iværksætter :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino og rigtig glædelig jul!

jeg opretter denne tråd da jeg igennem de sidste 12 måneder har selvlært mig mange vigtige ting i min drøm, om at blive iværksætter og har derfor en masse spørgsmål, som jeg håber folk herinde fra vil kunne hjælpe mig med.

jeg har udviklet 5 forskellige webshops portaler som nu bare mangler at få vare ind. (de er udviklet i Wordpress med Woocomernce)

derfor spørgsmål nummer 1

Jeg leder til en af mine shops efter en leverandør af alt til fodbold spilleren(støvler,tøj,skinner etc), og har fundet det svært at skabe en seriøs dialog med de rette mennesker om de produkter jeg ønsker, jeg syntes det er utrolig svært at skabe den første kontakt til leverandøre samt finde de rette leverandøre man kan opbygge et bånd til. Hvad er jeres erfaringer med dette.?

2. håndtering af billeder.

Jeg har brugt alt for mange timer på at arbejde med at omdanne billeder så de passer præcis den størrelse jeg vil have på min side, hvordan gør i dette hurtigt og smerte frit?

3. Er det tilladt at bruge min hjemme adresse som adresse til min virksomhed? da dette alt bliver betalt af egen lomme starter jeg ud hjemme ved mig selv, indtil virksomheden forhåbentlig vokser mig ud af mit hjem ;)  

håber nogle kloge erfarende hoveder herinde vil kunne hjælpe mig den sidste vej!

Rigtig god jul og godt nytår

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sbye:

2. håndtering af billeder.

Jeg har brugt alt for mange timer på at arbejde med at omdanne billeder så de passer præcis den størrelse jeg vil have på min side, hvordan gør i dette hurtigt og smerte frit?

Spørgsmål ikke forstået. Normalvis (i Wordpress) arbejder man ud fra et template, hvor billederne automatisk tilpasses til at passe ind.

Sbye:

3. Er det tilladt at bruge min hjemme adresse som adresse til min virksomhed? da dette alt bliver betalt af egen lomme starter jeg ud hjemme ved mig selv, indtil virksomheden forhåbentlig vokser mig ud af mit hjem ;)  

Naturligvis. Dog forstår jeg ikke, at du træffer det valg - at betale privat er (næsten) altid en dum idé. Ikke nok med, at du ikke kan trække det fra, skal du også beskattes en række gange, før du har pengene i hånden: De penge, du betaler med, har du vel tjent. Og når du lever i et socialdemokratisk Danmark, så er de penge derfor beskattet. Altså skal du tjene 10.000 kroner for at betale 5.000 kroner for en hjemmeside. Dårlig forretning. 

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, tak for dit svar.

Billeder er ikke med henblik på at udvikle mit template, men derimod produkt billeder jeg selv vil ændre efter behov hvis jeg fx skal tage noget ind fra siden til en FB konkurrence eller ligende.

ang, adresse tusind tak for svaret har brugt flere forums med forskellige svar.

hvorfor jeg bruger min egen adresse vælger jeg at holde for mig selv og kan sagtens se logikken i det du skriver men kan også se hvordan det kan gøres bedre/anderledes :P

igen tak for din tid og din viden

Mvh Mads

Er der andre med gode erfaringer på specielt det med at skabe kontakt til leverandøre? branchen er underordnet da det bruges til at udvikle egne kompetencer.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv Ali Baba til at finde leverandører, og ang det der med at resize billederne så kan det gøres vha. python Nemt og hurtigt. jeg kan sagtens lave et script som gør det for dig gratis, men så må du lige sende mig en pb og acceptere en 2 dages ventetid...
Da jeg er på juleferie lige pt. og ingen computer har.
Edit jeg skriver fra min telefon og en telefon er altså et Skod udviklingsmiljø

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville bare være super fedt, og jeg skriver til dig senere iaften! tusind tak.

ang. alibaba dem har jeg kigget på og de er pt også højt på min liste at bruge.

jeg ønsker en rigtig god kontakt med mine leverandør samt et rigtig stærkt tillids bånd, og jeg er bange for jeg ikke får den samme kontakt til mine leverandøre igennem alibaba som jeg ville gøre med fuld kontakt hvis det giver mening? 

Mvh

Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)