Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL WEBSHOP/SALG

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har oprettet min egen webshop, capellina.dk, hvor jeg sælger 100% håndlavet hårpynt , hovedsaligt til børn. jeg har haft webshoppen i 2 mdr. Og haft 2 salg. Så hvad er galt. Kan se der er besøgende på siden, men det ender ikke med salg. Har først haft højere priser end nu, da jeg måske troede priserne var for høje. Defor satte jeg dem ned. men det har ikke ændret noget. Har brug for lidt imput🙏🏻🙏🏻

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

- tekst på engelsk - her vælger du dine danske kunder fra

- outlook email

- ikke mange produkter

- prisen kommer først, når man er inde på et produkt - FOR SENT

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor det er håndlavet burde du oprette en gratis shop på Etsy også: https://www.etsy.com/ her leder folk der gerne vil købe noget håndlavet nemlig og så tager Etsy en lille procent af salget for at finde kunderne til dig. :)

Tilmeldt 25. Dec 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Kender esty, men er der danske kunder der? Syntes mest det er engelske og amerikanske 🤔

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er sikker på der nok skal være danskere der leder der også. 

Men hvorfor ikke sælge til england og USA? :) 

Fra Glostrup
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var lige inden og kigge på din side. 

Rigtig fin shop og virkelig sødt hårpynt. Jeg har svært ved at se fra starten hvilken betalingsmidler du tager? Muligvis er det bare mig der har overset, men det ville jeg tænke over som køber. Samtidig er der ikke helt så mange varer, men måske du har planer om andre produkter? Priserne synes jeg er fine, måske lidt til den lave side når jeg som sælger ser på hvilken udgifter der også er som selvstændig. 

Jeg ville også overveje Etsy (og er også stille igang med at starte min egen smykke-biks op). Jeg har selv handlet der en del og har også andre bekendte der gør det. Du har i forvejen meget af din tekst på engelsk, så det bare skal kopieres over. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Muriel,

Tillykke med lanceringen af shoppen. Godt gået!

Jeg har skrevet en e-bog omkring det at drive webshop. Netop mine 3 bedste råd. Vil du ikke have dem? Så send mig en mail på Kasper@sedia.dk også får du den gratis :o)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Odense
Tilmeldt 2. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Muriel

Jeg ville også prøve flere forskellige salgskanaler, hvis jeg var dig. Etsy, Facebook, Trendsales etc. :-)

Website: Bonusvegas.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)