Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges. Hjælp til job ansøgning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

Sidder der ikke en af Jer der ude som er verdens bedste til at skrive en uopfordret job ansøgning ?

Man har jo ikke mange skud i bøssen, så den skulle gerne sidde lige i skabet første gang :) 

Og hvis ikke, så er det måske nogen som har en standart til at ligge som jeg må se og måske få nogle ideer fra :) 

På forhånd tak.

Mvh. Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør skrive dine ansøgninger selv, og du bør skrive en ny hver gang. Selvfølgelig er der ting, der kan gå igen fra gang til gang, men en færdiglavet skabelon er altså en dårlig ide.

Når du så har skrevet ansøgningen, skader det ikke, at en anden person lige læser den igennem.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Du bør skrive dine ansøgninger selv, og du bør skrive en ny hver gang. Selvfølgelig er der ting, der kan gå igen fra gang til gang, men en færdiglavet skabelon er altså en dårlig ide.

Når du så har skrevet ansøgningen, skader det ikke, at en anden person lige læser den igennem.

En standart var også bare for at få en ide om hvordan den kunne sættes op, jeg har aldrig før lavet en ansøgning, og det job som jeg vil søge er der ikke mange af i Danmark, så der er kun et forsøg.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange guides og tips på nettet. Et godt sted er hos din A-kasse.

Hvis det er et uopfordret ansøgning, har du så haft kontakt til firmaet, og i givet fald, har du haft kontakt til den person, der læser din ansøgning?

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vigtigste er måske dit CV, særligt hvis du ikke har haft mange spændende jobs. Tjek fx. denne guide. Ellers har jeg nogle tips:
-Sørg for at holde det på 1 A4 - Særligt når det er uopfordret

-Skriv hvorfor du netop har valgt denne virksomhed

-Skriv hvad du særligt kan bidrage med i deres branche

-Ring og spørg hvem du skal sende den til

-Ring og følg op og tjek at den er modtaget

Morten Storgaard

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)