Jeg synes på et tidspunkt at jeg fandt nogle, virksomheder som stod for at kunne passe ens telefon. Samt at lave regnskaber, men også stå for at skrive faktura for iværksættere. Findes der ikke sådan noget mere, synes at det er spild af tid at sidde og lave disse ting selv. Fordi det bliver hurtigt dyrere, hvis man selv skal sidde og lave netop dette stykke arbejde. Så prøver igen om der ikke er nogle der ved om der er virksomheder der står, for sådan nogle ting, jeg vil selv mene at det vil kunne holde mine priser nede og gøre det billigere. I stedet for at tage ekstra timer for at lave en faktura. Nogle Der kender til sådan nogle virksomheder. |
Hej.
Den virksomhed, du snakker om, er to ting:
- Et supportcenter (alike).
Dem kan du finde gennem Google-søgninger. Du kan sagtens aftale med din revisor/bogholder, at han/hun ikke blot skal stå for bogføringen, men også udsendelse af faktura. Dog skal du være opmærksom på, at det jo også kommer med nogle udfordringer. Du skal - i stedet for selv skrive fakturaen - skrive en mail til din revisor om, at han/hun skal sende en faktura. Og bruger du et økonomisystem, der er enkelt, vil det formenlig tage lige lang tid og sende faktura og sende en mail.
At du selv bogfører dig giver dig likviditetsmæssigt overblik.
Anyway: En revisor er det, du leder efter.