Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firmaer til at dele lokale.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er igang med at starte en konsulent virksomhed og leder i den forbindelse efter et lokale.

Jeg har kigget i en længere periode, men kan simpelthen ikke finde noget der passer vores behov, derfor vil jeg hører om der er nogle der kunne være interesseret i at dele et lokale.

Vi er et udviklings hus, og søger derfor et lokale, der er i rimelig fornuftig stand, i stor københavn, der skal være mulighed for at have et mindre værksted med port og nogle kontorer samt køkken og mødelokale. 

Er der nogle der har forslag til hvor vi kan finde dette til en fornuftig pris, eller som kunne tænke sig at leje et kontor eller splitte et lokale, hører jeg meget gerne fra jer.

Mvh Mads

PS. Beklager hvis det er et forkert forum jeg skriver i.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Mads jeg har selv siddet og ledt efter nogle lokaler i forhold til et værksted, til opbevaring osv. Men jeg synes ikke selv at der er noget lige nu og her i forhold til det jeg selv søger. Og self skal prisen være god, men det kommer til at koste for mange penge. Hvis man skal finde nogle lokaler til det du søger, jeg har selv ledt i lang tid efter gode lokaler men synes ikke selv jeg kan finde noget.

Tilmeldt 28. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende en privat besked med hvad du lidt mere præcist søger og pris niveau, hvis du er interesseret i at leje dig ind i vores værksted/kontor.

Vi starter en konsulent virksomhed, med tilhørende prototype værksted snart, men det vil betyde meget for os, hvis vi kan finde nogle potentielle lejere inden, da vi så kan leje et større og mere attraktivt lokale.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke sende dig en privat besked, da jeg tror at min adblog går ind og lukker for skrivning af pb, men du skriver selv at du sidder og søger et lokale. Jeg har selv siddet og kigget lidt rundt men kunne intet inde desværre, som var med det hele både toilet og bad samt, kontor og jeg tror at i den. Pris klasse vil være for høj. Men jeg har selv hvad jeg skal bruge nemlig Til at starte med, man må tage det i brug man har. Men det betyder bare at mit arbejde tager en del længere tid. 

Så det går nok, og jeg tror ikke at jeg vil kunne have råd til at leje et lokale også da jeg har en bil, så jeg kan hente min produkter. 

Tilmeldt 28. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det helt i orden.

Hvis det skulle ændre noget, så ville en fælles kontor plads med adgang til værksted ligge på ca. 2500kr. pr. måned og eget kontor med plads til 4 personer, ligger på 4-7.000kr. pr. md. det lokale vi har fundet vil der blive afsat 200kvm til værksted/laboratorium, der er også mødelokale og køkken.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger gerne med i tråden :-)

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad så andi hvad lurer du efter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)