Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykkeri - priser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er - og godt nytår. :)

Jeg skal snart have gang i salg af plakater, og skal i den forbindelse bruge en trykkeri.

Trykkeriet skal kunne printe i str. 30x40, 50x70, 70x100 og 100x140 cm.

Hvem kan I anbefale til dette?

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasertryk :)

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hører dem ad. :)

Er stadig åben for andre bud - også gerne nogle, der tilbyder direkte levering til slutkunden.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De formater er ikke noget problem for os at køre i MediaMouse.
Og vi har en hel del kunde som bruger os til det der kaldes for Dropshipping - det vil sige at vi sender direkte til slutkunderne, med vores kunde som afsender.

Ved dropshipping er det typisk ret små ordre på 1-4 plakater af gangen til hver enkelt kunde.
Så vi er gearet til at køre både helt små oplag på én enkelt unik plakat, og så op til flere tusind plakater.

Hvis du sender mig en email på jesper@mediamouse.dk med de mål du ønsker på plakaterne, så regner jeg gerne nogle priseksempler ud til dig, så du ved hvordan omkostningerne vil se ud for dig :-)

Du kan læse lidt om selve dropshipping og vores plakater på vores hjemmeside http://www.mediamouse.dk/Produktion-fullservice.htm

/Jesper

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har sendt dig en mail. :)

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv 2-3 forskellige trykkerier. Sig, at du har hørt andre. Så opnår du gode priser ;)

Website: Bonusvegas.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)