Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C# og evt app udvikler søges til udarbejdelse af et simpelt men brugbart program/app

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg har som datamatiker studerende påbegyndt et projekt, hvor jeg udarbejder et program i kodesproget c# der har med kost/sundhed at gøre. 

Jeg har næsten lavet alt det funktionelle ved programmet, men mangler stadig lidt. Derudover mangler jeg at designe det ordentligt og evt lave en app

Jeg søger en der har lyst til at høre mere omkring projektet, og vil være en del af et opstartene projekt, der har en masse potentiale. 

Du er meget velkommen til at skrive en privat besked

Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er i Århus, kan du eventuelt prøve på webintegratoruddannelsen (webIt), om der var en / flere der havde lyst til at være med

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt uklart om det er en del af en opgaveaflevering på dit studie eller om du er iværksætter der gerne vil have mere fart på det projekt du omtaler.

Du nævner ikke noget om økonomien i projektet så jeg går ud fra du søger en partner som bliver betalt i andele i et evt. firma?

Er det et winforms program du har lavet? Og hvordan skal det hænge sammen med en app?

Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, 

Det kan jeg godt se. Det er et opstartende projekt, som iværksætter. Jeg søger en der har kompetencer for områderne før nævnt. og med mod på at være del af et 2-3 mands projekt, hvor man så står med % af selve produktet der udvikles. 

Programmet er på nuværende tidspunkt udviklet i wpf, og har næsten det fulde "funktionalitet". Der kommer dog en del forhindringer, både med at få det lavet til en app, men også generelle problemer om hvordan programmet skal opdateres og udvikles i helhed.  Her ønsker jeg at der er en udvikler mere med indover.

jeg har ikke meget forstand på app udvikling, så jeg kan nok ikke give et helt godt bud på hvordan det skal hænge sammen.  Men idéen er at det simple program jeg har lavet i WPF, blot skal laves som en app. Derfor tror jeg ikke der er behov for at lave api med rest eller soap. 




Side 1 ud af 1 (4 indlæg)