Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af fødevarevirksomhed - Vegetabilsk pålæg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en dreng på 15 år der går med en idé i maven om at blive iværksætter indefor fødevaresektoren, baseret på interesse og evne. Jeg har efterhånden fundet frem til produktgruppen, som skal indhegnes indenfor vegetabilsk pålæg og underkategorier heraf. Det fatter sig, produkter som f.eks. humus, nøddepålæg og andre vegetabilske alternativer med højt proteinindhold. Da det er første gang jeg bevæger mig uden som iværksætter og verdenen omkring, er jeg ganske uvis om hvordan jeg skal gribe det hele an. Det drejer sig om f.eks. forretningsplan, designmanual, promovering og alt hvad der relatere. Jeg håber i kan og vil, hjælpe mig på vej.

Vh Jeppe gade Jensen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal som udgangspunk være 18 år før du kan starte virksomhed.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Thumbs up for veggie initiativet! Der er god fremtid i veganske fødevarer. Efterspørgslen bliver større og større. Det er dog en udfordring at starte med fødevarer, da der er en del regler der skal overholdes. Jeg ville kontakte en fødevareproducent og forsøge at blive ansat som freelancer eller lignende. Men ja, du skal have dine forældres godkendelse etc. hvis du vil starte som 15årig.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)