Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dndomain nede IGEN!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck så er Dandomain nede igen... Det er jo i forvejen ikke gratis at have en webshop hos dem, og når de så pisser os op og ned af ryggen, ved ikke at give noget former for kompensation, så er det da uhyggeligt...

Er der nogen af jer iværksættere der har bedre erfaringer med andre udbydere af webshops?

Mvh Den Fortvivlede webshop ejer hos Dandomain.

Fra odense
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Diluc Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde ved spotify- de var ret stabile

www.diluc.dk  tømmer dødsboer på Jylland og Fyn. Vi tømmer huse, lejligheder Ring for gratis vurderings besøg

Tilmeldt 9. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det virker som lidt dårlig stil på sådan et kritisk tidspunkt at dandomain går ned, burde være en af de ting man betalte lidt for, jeg ved ikke med andre udbydere ligesom dandomain, men jeg arbejder på en anden shop end vores dandomain, der er lavet på en gratis woocommerce platform og hostet på webhosting.dk, og den kører helt fint. 

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er DanDomain nede. Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at bruge dem.

Unoeuro har en oppetid på 99.99%. Jeg har bogstaveligt talt aldrig nogensinde en eneste gang oplevet siderne/webshops jeg har lavet/vedligholder har været nede. Det kører bare.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)