Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Låne penge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen?

Hvor og hvordan er det nemmest for mig at låne penge? 

Jeg har et firma men, webshopppen er ikke åbnet nu. Jeg åbner snart 

Det drejer sig om 25000 kr til et produkt. Det produkt skal jeg bruge i mit firma. Det er et produkt som er ret vigtig for mig at få Og vil gør tingene nemmere for mig.

Jeg er studerende og får SU og SU Lån. Jeg er ikke i RKI.

Uheldigvis bliver jeg afvist fra en side af og jeg ved ikke om der er noget jeg gør forkert?

Jeg har råd til at betale på de lån jeg har ansøgt hos. 

Hvad gør i når i står og skal låne penge?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter1993:
Hvad gør i når i står og skal låne penge?

jeg går i Banken.

25.000 DKK er jo ikke alverden, taget et job eller lån fra venner eller familie.

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare at som studerende så er det meget svært at låne af banken? Har altid fået at vide at det er svært.

Låne penge fra familie og venner er ikke muligt og at få et job er hellere ikke pga. jeg er syg som gør at få et job og normal uddannelse ikke er muligt for mig og det er derfor jeg starter et firma.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter1993:
jeg er syg som gør at få et job og normal uddannelse ikke er muligt for mig og det er derfor jeg starter et firma.

Du kan ikke klare et almindeligt job, men du kan godt være selvstændig - lyder underligt for det at være selvstændig er normalt ret krævende.

Skær ned i dit privatforbrug og brug dit SU lån til virksomheden.

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at forklarer og ja, jeg kan nok klarer at være selvstændig. Det noget med anfald og mere, som jeg ikke vil gå for meget ind i her. Jeg har styr på det.

Jeg skal bruge det produkt hurtig, så at sparer op tager for langtid. Det var derfor jeg ville låne pengene.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du tage SU lån yderligere er det billigste vej - men I en opstart skal du være meget påpasselig med at tage lån. Kan du fra nær familie få lidt lånestøtte med viden om at det kan være tabte penge, så er det fint - men korte lån, kviklån osv er generelt en dårlig idé uanset det brænder i dig for at få det køb. Start langsomt, det kan du godt i din situation hvor det er en "ekstra" ting ved siden af stuedie på SU og SU lån -  og tag penge IND før penge UD i det omfang du overhovedet kan - køb kun det absolut nødvendige og helst for dine egne penge

Et lidt kedeligt råd, men tro mig - det er ofte godt nok

God vind med det i alle fald

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Jeg får SU og SU lån, men de penge går til husleje og alle de andre udgifter. 

Min familie hjælper mig, men kan ikke med så mange penge. De vil nok hjælpe med at betale lånet tilbage, hvis der skulle blive noget. Det månedbeløb jeg skal betale for lånet kan jeg nok betale hver måned.

Jeg har dog kun fået afslag nu, så det er åbenbart ikke muligt for mig at låne de penge. Jeg har prøvet at låne bare 5000 kr, men igen afslag. 

Det er nok ikke en mulighed for mig at låne dem...

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro du kan få det billigste lån i din bank men ellers prøv at tjekke her

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Jeg har næsten prøvet alle i linket, men jeg må tage en snak med banken og håbe på at de kan låne mig pengene :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)