Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Låne penge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen?

Hvor og hvordan er det nemmest for mig at låne penge? 

Jeg har et firma men, webshopppen er ikke åbnet nu. Jeg åbner snart 

Det drejer sig om 25000 kr til et produkt. Det produkt skal jeg bruge i mit firma. Det er et produkt som er ret vigtig for mig at få Og vil gør tingene nemmere for mig.

Jeg er studerende og får SU og SU Lån. Jeg er ikke i RKI.

Uheldigvis bliver jeg afvist fra en side af og jeg ved ikke om der er noget jeg gør forkert?

Jeg har råd til at betale på de lån jeg har ansøgt hos. 

Hvad gør i når i står og skal låne penge?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter1993:
Hvad gør i når i står og skal låne penge?

jeg går i Banken.

25.000 DKK er jo ikke alverden, taget et job eller lån fra venner eller familie.

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare at som studerende så er det meget svært at låne af banken? Har altid fået at vide at det er svært.

Låne penge fra familie og venner er ikke muligt og at få et job er hellere ikke pga. jeg er syg som gør at få et job og normal uddannelse ikke er muligt for mig og det er derfor jeg starter et firma.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter1993:
jeg er syg som gør at få et job og normal uddannelse ikke er muligt for mig og det er derfor jeg starter et firma.

Du kan ikke klare et almindeligt job, men du kan godt være selvstændig - lyder underligt for det at være selvstændig er normalt ret krævende.

Skær ned i dit privatforbrug og brug dit SU lån til virksomheden.

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :