Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en iværksætter til at få en flyvende start

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere 

For et par måneder siden åbnede jeg en online plakatshop: www.artbyartig.dk. Jeg er uddannet inden for digital kommunikation, og har en ret god viden omkring forskellige markedsføringsmuligheder. Dog er jeg sikker på, at der er mange muligheder for markedsføring, som jeg endnu ikke kender til. Og det er her, hvor jeg har brug for jeres hjælp! 

Hvilke markedsføringsmuligheder har I benyttet jer af med størst succes? 

Indtil videre har jeg oprettet profiler på Facebook og Instagram, hvor jeg også kører annoncer. Der synes jeg fungerer ganske udmærket.

Jeg er netop i gang med et større SEO-projekt, hvor det især er link-buildingen der halter. Har I nogle gode råd til, hvordan jeg kan skaffe links til min side? Og med det mener jeg selvfølgelig værdifulde links for min side. Jeg har kontaktet et par bolig-bloggere, som jeg stadigvæk venter svar fra. 

Jeg håber, at nogle vil komme med idéer, så jeg kan få spredt budskabet omkring Art by Artig. 

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Lærke Nyvang

Fra Vanløse
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Fra  SmokeUs Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke

Tillykke med din åbningen af din nye webshop, lækker side du har fået sat op :-)

Facebook og instagram er rigtig gode platforme til at få dit budskab ud. Husk især med instagram at benytte dig att relevante hashtags, så du kommer ud til de relevante personer.

Sørg for at holde folk opdateret på din Facebook side. Du kan f.eks køre små tilbud som gratis fragt over xx antal kroner eller lignende.