Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af min webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er næsten færdig med at udarbejde min webshop, hvor jeg vil have jer til at gennemgå siden og finde så mange fejl som overhovedet muligt. 

På min webshop sælger jeg potteplanter, som bliver sendt med almindelig fragtvæsen, hvilket der kun er få der gør på nuværende tidspunkt. Herudover sælger vi samtidig planter til virksomheder og tilbyder en lang række services - heriblandt planteservice i forhold til pleje. 

Jeg håber, at I vil gennemgå hele siden, og samtidig komme med en række fif, som kan hjælpe mig på vej. Jeg takker på forhånd. 

LinkNordicplant.dk/Oliver (dette er et testlink)

Mvh Sune.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

En smuk hjemmeside. Enkelt, brugevenlig og hurtig.

Dog en skævhed i kolloner her. Den tredje, er større end de andre. Og måske for stor skrifttype... http://nordicplant.dk/virksomheder/

Jeg er også lidt i tvivl om priser er skrevet rigtigt ind :)  Kan det virkelig passe, at denne plante koster 6000 ? http://nordicplant.dk/produkt/opstammet-alocasia-portodora/

Og jeg savner også mål på planter. Billedet kan jo snyde lidt. Derfor højde og evt. pottens diameter vil være godt....

Held og lykke med webshopen!

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Til det første du har skrevet, så troede jeg rent faktisk, at det var blevet rettet - men åbenbart ikke.

I forhold til priserne, så er prisen rigtig slået ind. Dit eksempel er en yderst sjælden plante, som desuden er opstammet. Hvis man ved lidt om planter, så ved man sådan en plejer at gå for meget mere, hvilket gør vores pris forholdsvis billig.

Jeg vil desuden tilføje højder og diameter til planter.

Mange tak!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende! Hvis du har varer i din butik, som er så unikke og sjældne, så ville jeg som køber læse mere om det under varebeskrevelsen. Så selv om jeg ikke kender denne plante, ville jeg måske blive fristet til at eje den :)

Tilmeldt 5. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune.

For mig ser det ser ud som du har kopieret www.greenify.dk - stort set 1 til 1. Det er mig bekendt ikke lovligt, eller særligt god stil for den sags skyld. Det er vel ikke ikke helt fair overfor Greenify, at du så skamløst kopierer dem? Hvis jeg var dem ville jeg hive fat i advokaten!

Jeg tror også du bør overveje hvad dine kunder siger til at du kopierer dine konkurrenters hårde arbejde? Inspiration er en ting, men kopi en anden. 

Gør du hellere din egen ting istedet!

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 25
Fra  hamdenkloge Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror "bare" der er et (uheldigt) sammenfald mellem de to forskellige WordPress themes der er benyttet på de respektive sider.

Tilmeldt 5. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du studerer blot lidt nærmere, så er kategorier, tekster, produktsider, ikoniseringer, og en masse andet, der ikke stammer fra template, næsten kopieret en til en. Det skulle da være et ret ekstremt tilfælde:-) Siden er en åbenlys kopi.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)