Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket markedsførings kanal til webshop ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Vi driver en lille webshop som sælger udstyr til hunde, og vi har ca. været i gang et års tid nu.

Og vi må sige, det har gået over forventning mht. salg, så det er jo super :) 

Vi har næsten kun brugt Facebook annoncering, som har virket godt for os, men vi kan os se, at vi ikke kun kan leve højt på kun at bruge Facebook annoncering.
Vi fået anbefalet tidligere, at bruge Google adwords, som vi har været i gang med i ca. 4-5 måneder, og vi må sige at det har givet os skuffende resultater, vi har fået gode klik priser osv, men salget har der ikke været så meget af, faktisk kun et par stykker, om det er vores Google adwords ekspert som gør noget forkert, kan vi ikke sige noget om ?? 

Vi har et begrænset varelager, men som løbende bliver opdateret med nyt udstyr.
De mærker/brands vi har på vores webshop, er nyt i Danmark, og vi er de eneste som forhandler disse udstyr i Danmark.

Vores spørgsmål er, hvilken markedsførings kanal skal vi ligge vægt på ? 

Vi har fået anbefalet lidt forskelligt fra forskellige bureauer, men hvilket af dem vil vi få mest ud af, da vi os gerne vil have noget mere organisk trafik på shoppen.

Vi har sat nyhedsbrev i gang, det har vi slet ikke haft brugt på vores webshop endnu.

SEO, nogen bureauer anbefaler det til os, hvor andre siger det ikke vil have den stor effekt, da vi har et begrænset varelager og på grund af de mærker vi har er nyt ?? 

Google shopping, skal vi i gang med som det sidste, indenfor Google delen, for at se om det giver bedre resultater.


Det er ret forvirrende når vi får noget forskelligt af vide, derfor prøver vi her, og håber på vi kan få nogle gode råd.
Gerne fra folk som selv driver en webshop, men selvfølgelig ikke et krav :) 

Link til vores webshop: https://dogstyling.dk/

Vi håber at hør fra jer

Mvh
Kumar

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kumar.

Jeg har en ide til jer. Du skal være velkommen til at give mig et kald på 29883144.

Mvh Mads.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det kan jeg sagtens, giver et kald om 5-10 min.

Mvh
Kumar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)