Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Discount funktion på Shopify

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber nogen kan hjælpe mig her. Jeg har en ide om at sælge produkter X i 5 forskellige prisgrupper (og ca. 300 unikke varenumre) til "Ta' 10 for 195". Dette er ikke et problem, hvis jeg sætte alle varerne til kr. 19.50 selvfølgelig. Problemet er at 2 af prisgrupperne i vejledende udsalgspris koster mindre end 19,95 og derfor vil kunden i princippet betale for meget, hvis de køber 10 stk i disse prisgrupper.

Jeg har kigget lidt på discount funktionen i Shopify, men jeg kunne godt tænke mig en funktion, der fungere således:

Hvis kunden køber for mindre end kr. 195,- så bliver de kun faktureret den pris (Hvis de f.eks. ligger 10 varer i kurven til en samlet værdi af kr. 120, så skal de kun betale kr. 120,-)

Hvis kunden køber for varer over kr. 195,- (Hvis de f.eks. ligger 10 varer i kurven til en værdi af 295,-, så skal rabatten på kr. 100,- automatisk fratrækkes)

Desuden skal det kun være muligt at ligge 10 varer i kurven - nogen der ved hvordan det kan løses også?

Og hvis ikke det kan lade sig gøre i Shopify, er der så nogen der kender en anden webshopløsning, hvor dette kan lade sig gøre?

Tak

Michael

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du løst dit problem?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)