Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med forbrugsvarer til restauranter, hoteller, konferencecentre og klinikker

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en take-away restaurant? - så tag et kig på min nye webshop www.serviwet.dk

I 2014 startede jeg virksomheden Serviwet Hot Towels Rental Service med ønsket om, at udbrede konceptet omkring Hot Towels, til Danmark og resten af Norden. Fra en beskeden opstart i min kælder, er virksomheden idag vokset betydeligt og fungerer nu som grossist/leverandør for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

Hot Towels og produkter der relaterer sig dertil udgør stadig en betydelig del af mit produktprogram, men sortimentet er med tiden udvidet betragteligt, i kraft af forespørgsler fra eksisterende kunder.

Jeg har idag et bredt udvalg af non-food varer, eksempelvis forskellige former for tekstiler som duge og stofservietter, forklæder, vaskeklude og kokke-viskestykker. Alt sammen i en kvalitet der er nøje udvalgt, til det professionelle marked. Derudover fører jeg også forskellige former for forbrugsvarer så som enkeltvis indpakkede vådservietter, Compressed Towels/Magic Towels, take-away emballager og catering artikler.

Jeg udvider løbende mit sortiment i takt med kundernes behov. F.eks. tilbyder jeg også at levere forskelligt udstyr og forbrugsvarer til en række klinikker f.eks. hudplejeklinikker, spa- og wellness klinikker samt mange andre.

Jeg vil gerne hjælpe dig til at differentiere dig fra dine konkurrenter ved at tilbyde produktion af forbrugsvarer med dit eget logo og design. Det kunne være sandwichposer, vådservietter eller papir servietter med dit helt eget look.

Tag et kig - og lad mig vide hvis der er noget du savner, eller andre kommentarer.

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)