Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt form, og retur ret?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 18
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminos!

Jeg har to spørgsmål primært til de mere erfarende.

Hvordan pakker i jeres pakker ind når i skal sælge jeres tøj produkter? Har i en speciel pose, eller hvad gør i?

Mit andet spørgsmål er, hvordan man skal håndtere retur ret?

Og er der noget eller man skal være opmærksom på når man sender en pakke til en køber?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Williampolano:


Mit andet spørgsmål er, hvordan man skal håndtere retur ret? Hvad skal man sørge for når man sender en pakke til en køber?

Dit sidste spørgsmål giver ikke helt mening og du må nok formulere, hvad det egentligt er du mener. Det ene led af spørgsmålet går på hvordan du håndterer returretten, mens det andet led går på hvordan du sender pakken til køber - de to tinger har jo som sådan intet med hinanden at gøre, med mindre du uddyber hvad du mener. 

Tilmeldt 7. Jan 18
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan håndtere jeg returretten?

Og så kan man sige jeg vil gerne have af vide, om der er noget udover returretten jeg skal tænke på?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

returret fremgår da af loven tonsvis at steder - 14 dages returret uden der skal begrundet - du skal refundere varen og fragt du måtte have faktureret - kunden skal selv betale fragt retur hvis du lader det fremgå af dine betingelser - er der fejl ved varen skal du også betale for retur sending til dig selv
Hvad du vil pakke ind i afhænger nok af om det er skruetrækkere eller æg du sælger

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har set, at du har skrevet et par forskellige tråde omkring håndtering af fragt, etablering af virksomhed m.m. Ud fra det, jeg kan læse, vil jeg anbefale dig, at søge hjælp i form af noget kvalificeret iværksætterrådgivning - måske i dit lokale væksthus eller andre offentlige tilbud.

Du kan selvfølgelig også hente mange svar her på Amino, det er slet ikke det - og det skal du naturligvis fortsætte med, men jeg tror måske det kunne være sundt, hvis du fik en snak i øjenhøjde med en iværksætterkonsulent.

Jeg vil også gerne hjælpe dig, og være din professionelle sparingspartner, men jeg skal jo have penge for det ;-)

Derfor; prøv at se, om ikke din kommune har et godt og gratis tilbud til nystartede iværksættere.

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)