Mit andet spørgsmål er, hvordan man skal håndtere retur ret? Hvad skal man sørge for når man sender en pakke til en køber?
Dit sidste spørgsmål giver ikke helt mening og du må nok formulere, hvad det egentligt er du mener. Det ene led af spørgsmålet går på hvordan du håndterer returretten, mens det andet led går på hvordan du sender pakken til køber - de to tinger har jo som sådan intet med hinanden at gøre, med mindre du uddyber hvad du mener.
returret fremgår da af loven tonsvis at steder - 14 dages returret uden der skal begrundet - du skal refundere varen og fragt du måtte have faktureret - kunden skal selv betale fragt retur hvis du lader det fremgå af dine betingelser - er der fejl ved varen skal du også betale for retur sending til dig selv Hvad du vil pakke ind i afhænger nok af om det er skruetrækkere eller æg du sælger
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Har set, at du har skrevet et par forskellige tråde omkring håndtering af fragt, etablering af virksomhed m.m. Ud fra det, jeg kan læse, vil jeg anbefale dig, at søge hjælp i form af noget kvalificeret iværksætterrådgivning - måske i dit lokale væksthus eller andre offentlige tilbud.
Du kan selvfølgelig også hente mange svar her på Amino, det er slet ikke det - og det skal du naturligvis fortsætte med, men jeg tror måske det kunne være sundt, hvis du fik en snak i øjenhøjde med en iværksætterkonsulent.
Jeg vil også gerne hjælpe dig, og være din professionelle sparingspartner, men jeg skal jo have penge for det ;-)
Derfor; prøv at se, om ikke din kommune har et godt og gratis tilbud til nystartede iværksættere.