Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde en producent/leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal til at finde en producent eller leverandør til nogen specifikke produkter. "Desværre" er disse produkter ikke så udbredt, så det er højst sandsynligt en udlandsk producent/leverandør, som jeg søger. 

Hvad er den mest populære måde at finde disse på? En platform? Kommunikationskonsulent?

Vh

Alexander Behrend

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Svært at hjælpe dig når du intet siger om produkt eller branche. At finde gode leverandører kan være  en ret tidskrævende process, specielt hvis man er uerfaren i  processen.

Den mest populære måde er nok at bruge Google, men ikke altid den bedste måde. Der er mange andre gode muligheder såsom, indkøbs guides, branche specifikke guides, fagblade, telefonbøger, internationale fagmesser.... osv

Glem alt om kommunikationskonsulenter, det er slet ikke deres område, vil du gerne betale for hjælp til din søgning er du velkommen til at sende mig en besked.

Hilsen

Ravn

Fra Frederikssund
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Jeg er klar over at det gør det svære, når jeg ikke ønsker at offentliggøre det. Det var derfor jeg spurgte mere generelt, men varegruppen er opbevaringsmøbler.

Jeg prøver at lede lidt videre, ellers skal jeg nok kontakte dig.

Tak for hjælpen.

Vh

Alexander

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Behrend:
men varegruppen er opbevaringsmøbler.

Det er jo så vidt begreb det kan jo være alt fra interiører til lager opbevaring.  Det vigtige er at du finder de korrekte engelske eller tyske ord for det/ de produkter du søger, derefter er det forholdsvis let at komme videre.  

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)