Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fysisk butik? Go or no go?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er startet på en dessertvirksomhed, hvor jeg har et par spørgsmål om en fysisk butik.
Lige nu laver jeg desserterne hjemmefra, og afhentningen af desserterne foregår i min egen adresse (mine forældres). Jeg ved dog, at der er regler for godkendt køkken osv.

Jeg skal have et “godkendt” køkken, hvor jeg har fået et tilbud om, at leje mig ind i et køkken, der allerede er godkendt. Det er 10 min med cykel fra der hvor jeg bor. Jeg ved dog ikke hvor kunden skal afhente sin bestilling fra. Afhentning hos min egen adresse er ikke helt professionelt.

Jeg tænker derfor at det måske kan være en mulighed at få en lille fysisk butik lidt uden for København. (I må meget gerne komme med byer, der er optimale for en dessertvirksomked).
Denne lille butik, kan være lit afhentingsted, og dér hvor jeg laver mine desserter. Men er det overhovedet det vær? Især pga følgende:

Jeg går stadig i 3.g, og bliver student her til sommer. Jeg skal forhåbentlig studere medicin, hvor denne dessertvirksomhed bliver mit studiejob og hobby.

Lige nu har jeg et CVR-nr (ikke at det er en big deal) Jeg har været til en bryllupsmesse, hvor jeg har udstillet mine desserter, og har 2 samarbejdspartnere, som er eventplanners. Mine desserter er “kendt” for at være unikke, og man kan hurtig spotte at desserterne tilhører min virksomhed. Jeg fik ideen til at starte en dessertvirksomhed i 2016, hvor jeg siden da har arbejdet med at udvikle den.

Puha! Tak for i gad at læse det hele, og tak på forhånd hvis i vil hjælpe:-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)