Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger den rette partner til min idé

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har længe gået rundt med en idé, som jeg gerne vil bygge videre på nu. 

Idéen er relativ simpel for kunder at kunne forstå, men derudover relativ svær at lave i forhold til programmering (min intuition). 

Derfor søger jeg en partner som er en haj indenfor programmering. Jeg er personligt ikke på nogen måde en haj i faget, hvilket også gør at jeg søger her. 

Idéen og indhold:

Hjemmesiden skal indholde kontobaseret salg, hvor køber og sælger kan mødes og sælge produkter til hindanden. Hjemmesiden skal have den primært samme løsning som eksempelvis DBA og Trendsales men kommer alligevel til at fungere en smugle anderledes, da idéen gerne skulle kunne differentiere sig fra sådanne konkurrenter. Hjemmesiden skal kunne deles op i små slagskategorier og der skal gerne være et søgefelt og et filter, som skal kunne gøre en søgning mere specifik. Brugere på hjemmesiden skal gerne kunne oprette annoncer hvor deres produkter fremvises. Brugeren skal gerne kunne se andre brugere og nogle få personlige oplysninger om denne person (tlf. nummer og adresse eksempelvis). Idéen er bygget op som en slags niche, der henvender sig til en specifik målgruppe, hvilket også gør ideen mere overskuelig for en eventuel programmør at lave (igen min intuition). 

Jeg vil naturligvis komme langt mere ind på idéen, hvis der kommer en efterspørgsel på det. 

Hvis du er ham/hende jeg søger, så venligst skriv en kommentar nedenfor. 

Håber i alle får en god dag :-)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Det vil blive meget nemmere for dig hvis du skriver hvad du kan tilbyde.

Der er så mange gode ideer, og de dygtige programører gør intet gratis, specielt ikke hvis du ikke fortæller hvor dine kompetencer er.

Tilmeldt 3. Apr 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svar.

Godt du siger det, for kender slet ikke til branchen.

Mine kompetencer ligger mest i det hårde arbejde og kreativitet. Jeg kan tænke ud af boksen og finde nye potentialer indenfor genren. Jeg kan se mulighederne og har en strategi for hvordan hjemmesiden skal fremstå for omverdenden.

Jeg må blankt erkende at jeg er relativ ny indenfor det at drive en virksomhed, men mener dog ikke at det kun skal ses som en dårlig ting. Jeg har ihvertfald masser af passion for det jeg gør, når jeg endelig kommer i gang.

Det kunne også være en mulighed at købe sig ud af det, men tænker at det vil være meget dyrt og så ville man ikke kunne få nogen sparring, når der måske skal ændres på nogle ting? Er der noget som du kan fremhæve, som jeg burde gøre ?

Ihvertfald tak for svar 🙂

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)